| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

2024 წლის მონაცემებით მასწავლებელთა 70% ვერ ასრულებს შეფასების ახალი სისტემის მიერ განსაზღვრულ საშუალო და უფრო მაღალი დონის მოთხოვნებს - აღნიშნულ ინფორმაციას 2022-2030 წლების განათლებისა და მეცნიერების ერთიანი ეროვნული სტრატეგიის დოკუმენტში ვკითხულობთ.
მასწავლებლებისა და დირექტორების კვალიფიკაციის ამაღლებისა და საჭიროებებზე დაფუძნებული უწყვეტი პროფესიული განვითარების უზრუნველყოფა არის ერთ-ერთი ამოცანა, რომელიც უწყებამ უნდა შეასრულოს
განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემის მიერ დადასტურებული მონაცემების მიხედვით, მასწავლებლების წილი, რომლებიც წარმატებით ასრულებენ მასწავლებელთა შეფასების ახალი სისტემის მიერ განსაზღვრულ საშუალო და უფრო მაღალი დონის მოთხოვნებს 2024 წელს 30%-ია; 2027 წლისთის ეს მაჩვენებლი 50%-მდე უნდა გაიზარდოს, ხოლო 20230 წელს მასწავლებელთა 70% უნდა ასრულდებდეს საშუალო და უფრო მაღალი დონის მოთხოვნებს.
აქვე მოცემულია ინფორმაცია სერტიფიცირებული დირექტორების შესახებაც.
სერტიფიცირებული დირექტორების წილი საერთო რაოდენობაში 2024 წელს 30%-ია. დოკუმენტის მიხედვით დაგეგმილია რომ 2027 წელს სერტიფიცირებულ დირექტორთა წილი 40%-მდე უნდა გაიზარდოს, ხოლო 2030 წლისთვის 70%-ს უნდა მიაღწიოს.
გამორჩეული ათეულების შესახებ გაიგზავნება წარმატების დამადასტურებელი საინფორმაციო წერილები
ბაღის დირექტორებს ნიშნავს და ათავისუფლებს განათლების მინისტრი - მთავრობის დადგენილება
ჰიგიენური ნორმების დარღვევის გამო თბილისის N24 საჯარო სკოლის კვების ობიექტს საწარმოო პროცესი შეუჩერდა
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს სიღნაღის მუნიციპალიტეტის სოფელ საქობოს საჯარო სკოლის დირექტორი დოდო ბეგიაშვილი პასუხობს
„წარმატებები ჩვენი სკოლის კურსდამთავრებულებს“
მოსწავლეებმა საინტერესოდ წარმოადგინეს მათემატიკის მნიშვნელობა თანამედროვე ტექნოლოგიების განვითარებაში
გამორჩეული ათეულების შესახებ გაიგზავნება წარმატების დამადასტურებელი საინფორმაციო წერილები