მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2024 წლის მონაცემებით მასწავლებელთა 70% ვერ ასრულებს შეფასების ახალი სისტემის მიერ განსაზღვრულ საშუალო და უფრო მაღალი დონის მოთხოვნებს - აღნიშნულ ინფორმაციას 2022-2030 წლების განათლებისა და მეცნიერების ერთიანი ეროვნული სტრატეგიის დოკუმენტში ვკითხულობთ.
მასწავლებლებისა და დირექტორების კვალიფიკაციის ამაღლებისა და საჭიროებებზე დაფუძნებული უწყვეტი პროფესიული განვითარების უზრუნველყოფა არის ერთ-ერთი ამოცანა, რომელიც უწყებამ უნდა შეასრულოს
განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემის მიერ დადასტურებული მონაცემების მიხედვით, მასწავლებლების წილი, რომლებიც წარმატებით ასრულებენ მასწავლებელთა შეფასების ახალი სისტემის მიერ განსაზღვრულ საშუალო და უფრო მაღალი დონის მოთხოვნებს 2024 წელს 30%-ია; 2027 წლისთის ეს მაჩვენებლი 50%-მდე უნდა გაიზარდოს, ხოლო 20230 წელს მასწავლებელთა 70% უნდა ასრულდებდეს საშუალო და უფრო მაღალი დონის მოთხოვნებს.
აქვე მოცემულია ინფორმაცია სერტიფიცირებული დირექტორების შესახებაც.
სერტიფიცირებული დირექტორების წილი საერთო რაოდენობაში 2024 წელს 30%-ია. დოკუმენტის მიხედვით დაგეგმილია რომ 2027 წელს სერტიფიცირებულ დირექტორთა წილი 40%-მდე უნდა გაიზარდოს, ხოლო 2030 წლისთვის 70%-ს უნდა მიაღწიოს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
გამოცდის თითოეული ნაწილის მაქსიმალური ქულა და ტესტირების დრო ცნობილია
პედაგოგთა ნაწილი ყოველ თვე 50 ლარს მიიღებს - ვის ეხება და რას ითვალისწინებს მასწავლებელთა ფინანსური წახალისების წესი
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
თაზაქენდის საჯარო სკოლაში ხოჯალის გენოციდის თემაზე V - IX კლასის მოსწავლეებთან ინტეგრირებული გაკვეთილი ჩატარდა
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს