მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დღეს, 22 ივლისს მასწავლებლები უცხოურ ენებში საუბრის ნაწილს აბარებენ. როგორც ტესტირებიდან გამოსული აპლიკანტები etaloni.ge-სთან აღნიშნავენ, საკითხები საშუალო სირთულის იყო, თუმცა დეტალების გამხელისგან თავს იკავებენ, რადგან გაფრთხილებულები არიან საკითხებზე არ ისაუბრონ:
დინარა ჩხაიძე: „გერმანული ენის გამოცდაზე ვიყავი... წელს პირველად გავედი და საკმაოდ მარტივი იყო, საკითხებს ვერ გავამხელ, გამაფრთხილეს, რომ არ შეიძლება საუბარი. თუმცა ვინც იცის ენა და მეტიც, პედაგოგობაზე აქვს პრეტენზია, იმისთვის რთული ნამდვილად არ იქნებოდა. მასწავლებლობას ვაპირებ, დიდი სურვილი მაქვს სკოლაში დასაქმების, ახლა სტუდენტებს ვასწავლი გერმანულს და მიხარია, რომ ამ საგნისადმი ინტერესი იზრდება. სკოლაში არჩევითი საგანია, ჩემმა შვილმა და ბევრმა მისმა კლასელმა აირჩია ეს ენა. საგნის სპეციფიკას რაც შეეხება, მიუხედავად იმისა, რომ მუსირებს აზრი, თითქოს ძალიან რთულია გერმანული, 6-7 წლის ბავშვიც ამყოლია ბოლომდე და არ ყოფილა შემთხვევა, ვერ გაეგო რომელიმე საკითხი. თუმცა უნდა ვაღიაროთ, რომ გერმანულ ენასთან მუშაობა შრომატევადია და შესაძლოა ეს აშინებთ ბავშვებს“.
„პროფესიით ინგლისური ენის ფილოლოგი ვარ. ვფიქრობ, გამოცდა ძალიან რთული არ ყოფილა...“
თამარ ოსიაშვილი: „მოქმედი პედაგოგი არ გახლავარ, ჩემი ძალიან დიდი სურვილია, საჯარო სკოლაში დავსაქმდე. ჯერჯერობით არ მიცდია და არ ვიცი, რა, როგორ ხდება, თუმცა თუ საჯაროში ვერა, კერძოში მაინც დავიწყებ მუშაობას. ამის დიდი იმედი მაქვს. ინგლისური ენის ცოდნა 21-ე საუკუნეში მნიშვნელოვანია. ამიტომ, მინდა ჩემი წვლილი შევიტანო“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
სკოლის პედაგოგები მოსწავლეებს წიგნის სიყვარულს დაწყებითი კლასებიდანვე შთააგონებენ
ქსოვრისის საჯარო სკოლაში დავით აღმაშენებლის ხსენების აღსანიშნავი კვირეულის ფარგლებში დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებისთვის მრავალფეროვანი აქტივობები მოეწყო
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე