მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ანდრია რაზმაძის სახელობის ქუთაისის N41 ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლის მოსწავლეები არაერთ მასშტაბურ საერთაშორისო ოლიმპიადასა და კონკურსში ერთვებიან, სადაც წარმატებას აღწევენ.
ერთ-ერთი ასეთი მოსწავლეა ოთარ ციბაძე, რომელიც ინფორმატიკის საერთაშორისო ახალგაზრდულ ოლიმპიადაში - (infO(1)Cup2024) წარმატებით მონაწილეობდა.
ოლიმპიადაში 14 ქვეყნის 37 გუნდი იყო წარდგენილი, როგორც აღნიშნავენ, 140-მდე უძლიერესი მოსწავლით.
ოლიმპიადაზე საქართველო ორი გუნდით - 8 მოსწავლით იყო წარდგენილი და 8 შესაძლებლიდან 7 მედალი მოიპოვა. ქართველი მოსწავლეები ოლიმპიადაში ონლაინ რეჟიმში მონაწილეობდნენ.
თბილისის კომაროვის სახელობის ფიზიკა-მათემატიკის სკოლის მოსწავლეებთან ერთად ნაკრების წევრი, სწორედ ქუთაისის N41 ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლის მე-9 გ კლასის (დამრიგებელი ქეთევან მაჩალაძე) მოსწავლე ოთარ ციბაძე გახლდათ, რომელმაც ბრინჯაოს მედალი დაიმსახურა.
სკოლაში მოსწავლეს წარმატებით ამაყობენ და მას მომავალში წინსვლას უსურვებენ.
9-11 თებერვალს რუმინეთში დიდი საერთაშორისო ახალგაზრდული (15 წლამდე ასაკის მოსწავლეთა) ოლიმპიადა გაიმართა ინფორმატიკაში (infO(1)Cup2024).
იხილეთ ფოტო:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი