სენაკის N7 სკოლის მოსწავლეებმა, საგანმანათლებლო პროექტის ფარგლებში, აფხაზეთის შესახებ საინტერესო და მრავალფეროვანი ნამუშევრები შექმნეს
22-09-2023
დაკოპირებულია
-
+
სენაკის N7 საჯარო სკოლის მოსწავლე-მასწავლებლები სხვადასხვა საინტერესო და მნიშვნელოვან აქტივობაში ხშირად ერთვებიან.
გამონაკლისი არც პროექტი - „ჩემი თვალით დანახული აფხაზეთი“ ყოფილა, რომელიც აფხაზეთის ისტორიის, კულტურის, ბუნებრივი გარემოს, ტრადიციებისა და თანამედროვეობის შესახებ მოსწავლეებში ცნობიერების ამაღლებას ითვალისწინებდა. მასში საზოგადოებრივი კათედრის წევრები - ჟანა ბარამია, ირმა კორძახია და ბიძინა ტაბაღუა; ქართულის ენის კათედრის წევრები - მირანდა ცქიტიშვილი, ია მიქიაშვილი დალი ტყებუჩავა და ნონა ხვითარია; ესთეტიკის კათედრის წარმომადგენლები - მზია ბარქაია, ლიკა ნარსია და მოსწავლეები მონაწილეობდნენ.
როგორც სკოლაში ამბობენ, პროექტის ფარგლებში, სხვადასხვა კლასის მოსწავლეებმა შემდეგი ნამუშევრები შექმნეს:
საინფორმაციო ბუკლეტები როგორც მატერიალური, ასევე ელექტრონული სახით:
აფხაზური ტრადიციების შესახებ მნიშვნელოვანი ინფორმაცია - ნინო ადამია, IX კლასის მოსწავლე;
კულტურის ძეგლები აფხაზეთში - ბარბარე ჭყონია, IX კლასის მოსწავლე;
ესსე
„ შენ სულ აფხაზობ , რაც არსებობს ეს საქართველო...“ - სანაია ლიზი, X კლასის მოსწავლე;
კონკრეტული ადგილის ამბავი
სოფელ კომანის ისტორია - ნინო ადამია, IX კლასის მოსწავლე;
ვიდეორგოლი, რომელშიც შემდეგი ინფორმაციაა წარმოდგენილი:
აფხაზეთის ტურისტული მარშუტი - გეოგრაფიული მდებარეობა, ლანდშაფტი, ჰიდროგრაფიული ქსელი, ბუნებრივი ძეგლები - ლიზი ქავთარაძე, IX კლასის მოსწავლე;
აფხაზეთში არსებული კულტურული ძეგლები - შენობა-ნაგებობების როგორც წარსულის ისტორია, ასევე თანამედროვე მდგომარეობა - ბარბარე ჭყონია, IX კლასის მოსწავლე;
აფხაზური ტრადიციები, რომელშიც პარალელია გავლებული ქართულ ტრადიციებთან - ნინო ადამია, IX კლასის მოსწავლე
აფხაზური სამზარეულო - მართა ჩიქობავა VII კლასის მოსწავლე, ლიზი კარანაია VII კლასის მოსწავლე;
მხატვრულ - ლიტერატურული კომპოზიცია:
საბა სიგუა, XI კლასის მოსწავლე;
ლიზი კარანაია, VII კლასის მოსწავლე;
გაბრიელ ადამია, I კლასის მოსწავლე;
ნინო ადამია, IX კლასის მოსწავლე.
მოსწავლეებმა და მასწავლებლებმა საინტერესო და მრავალფეროვანი რესურსები მოამზადეს, რისთვისაც დრო და ენერგია არ დაიშურეს.
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ