მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ყვარლის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა მონაწილეობა მიიღეს ეროვნული კომიისის მიერ გამოცხადებულ კონკურსში და დაამზადეს ვიდეორგოლი დეზინფორმაციის თემაზე.
აღსანიშნავია, რომ სკოლაში წელს პირველად ისწავლება არჩევითი საგანი მედიაწიგნიერება, რომელსაც პედაგოგო ანა ანდრიაშვილი ასწავლის.
აღნიშნული საგნის ფარგლებში XI კლასის მოსწავლეები გადიან ისეთ მნიშვნელოვან საკითხებს, რომელიც მათ ცნობიერებას აუმაღლებთ მედიაწიგნიერების რაობაზე, მედიისა და ინფორმაციის ენაზე, დეკოდირების შესახებ, დეზინფორმაციასა და კიბერბულინგზე.
ოქტომბერში, კომუნიკაციების ეროვნული კომიისის მიერ გამოცხადდა კონკუსი „მედიაწიგნიერების ოლიმპიადა“, თემა: „როგორ გავუმკლავდეთ დეზინფორმაციას”, სადაც მე-9ა და მე-11ა კლასის მოსწავლეთა ჯგუფმა მიიღო მონაწილეობა.
ვანო მაზანაშვილმა, გიორგი ბაბლომაშვილმა და ვალერი სურამლიშვილმა დაამზადეს 3 წუთიანი ვიდეორგოლი დეზინფორმაციის თემაზე. მათი ნამუშევარი არის საუკეთესო რესურსი მოსწავლეებში ცნობიერების ასამაღლებლად.
კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მიერ მათ გამოეგზავნათ სერტიფიკატები, რომელიც სკოლის დირექტორმა, ქალბატონმა ლეილა ქოჩორაშვილმა, გადასცათ.
იხილეთ ფოტოები:
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
მასწავლებლები დოკუმენტაციის შეფასებით და გასაუბრებით შეირჩევიან - რეგისტრაციის ვადები და დეტალები
აღმზრდელ-პედაგოგი თანამშრომლობს იმ უწყებების წარმომადგენლებთან, რომლებიც აწარმოებენ სხვადასხვა ტიპის მონიტორინგს დაწესებულებაში
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
გასვლითი აქტივობის ფარგლებში, მოსწავლეებს უნდა გაეზომათ მყინვარის დნობის მაჩვენებელი
შემოდგომის დღესასწაულები სასკოლო გარემოს ჯადოსნურ ელფერს სძენს და მოსწავლეებიც დიდი ენთუზიაზმით იქცევიან ხოლმე ამ დღე-სასწაულების შემოქმედებად
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“