| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ყვარლის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზინობიანის საჯარო სკოლაში არაერთი ღონისძიება იმართება რაც როგორც მოსწავლეთა ცოდნის, ისე შემოქმედებითი ნიჭისა და უნარების განვითარებას ემსახურება.
„ძალიან ფერადი იყო ოქროსფერ შემოდგომასთან გამოსამშვიდობებელი დღე ზინობიანის საჯარო სკოლაში“,- გვეუბნებიან სკოლაში სადაც წელიწადის ამ უმშვენიერეს დროს შთამბეჭდავი ღონისძიება მიეძღვნა.
მოსწავლეებმა შემოდგომის მშვენიერებას ხოტბა შეასხეს და ლამაზი საზეიმო სანახაობა გამართეს.
„ჩვენმა საყვარელმა მოსწავლეებმა მეტად გვახალისეს ქართული სიმღერებითა და ცეკვებით. მასწავლებლების - თინათინ ტურაშვილისა და მანანა ზანდარაშვილის ხელმძღვანელობით I-IV კლასელებმა ბევრი სითბო და სიყვარული გვაჩუქეს“,- აღნიშნავენ სკოლაში და მადლობას უხდიან ღონისძიებაში ჩართულ თითოეულ პედაგოგსა თუ მშობელს დახმარებისა და თანადგომისთვის.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“