| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

თეონა კალანდია მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტალერის საჯარო სკოლის პედაგოგია, რომლისთვსაც მნიშვნელოვანია მისი საქმე და ის დიდი მიზანი, რომლისკენაც მოსწავლებთან ერთად ისწრაფვის, მიზანი, რომელიც განათლებული თაობების აღზრდას გულისხმობს. ის დიადი გეგმებით, ერთგულად დგას განათლების სადარაჯოზე და თავისი წვლილი შეაქვს წიგნიერი მომავლის შექმნაში.
იხილეთ ბლიც-ინტერვიუ პედაგოგ თეონა კალანდიასთან:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- მოსწავლისა და მასწავლებლის უფლება-მოვალეობის დაცვას.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- სიყვარული, ნდობა, პატივისცემა.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- უკეთესი მომავლისაკენ სწრაფვა და წინსვლა, რომელიც ჩვენი სკოლის საწინდარია.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- ჩემი საქმე, მისია და მოვალეობები, რომელსაც ვახორციელებ ჩემს მოსწავლეებთან.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- კონსტანტინე გამსახურდიას „დიდოსტატის მარჯვენა“.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- პოეზიის საღამო და მხატვრული კითხვა.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხება - დეტალები
მუნის მკურნალობასა და სკოლების/ბაღების დეზინფექცირების შესახებ ინფექციონისტი მაია ბუწაშვილი დეტალურ ინფორმაციას ავრცელებს
ეკრძალებათ თუ არა მოქმედ მასწავლებლებს რეპეტიტორობა კანონში ცვლილებების გამო - სამინიტროს განმარტება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მოსწავლეთა თვითმმართველობა არის მოსწავლეთა არჩევითი ორგანო, რომელიც წარმოადგენს სკოლის სტრუქტურულ ერთეულს