მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დინარა ჯოჯუა მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტალერის საჯარო სკოლის პედაგოგია, რომელსაც უყვარს თავისი პროფესია და მოსწავლეები, ზრუნავს ბავშვებისთვის შექმნას გარემო, რომელიც დამყარებული იქნება ურთიერთპატივისცემასა და ნდობაზე - ამ შემართებით განათლების სადარაჯოზე დგას და წიგნიერი ახალგაზრდების აღზრდაზე ზრუნავს.
იხილეთ ბლიც-ინტერვიუ პედაგოგ დინარა ჯოჯუასთან:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- მოწესრიგებულ გარემოს, სადაც განსაკუთრებული მნიშვნელობა ენიჭება ურთიერთობებს.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- ურთიერთგაგება, პატივისცემა, ურთიერთნდობა.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- ისინი არიან მეგობრულები, მოსიყვარულეები.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- ძლიერ სკოლას, წარმატებას და ბედნიერ მომავალს.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- მოსწავლეებში ინტერესის აღძვრა და ისეთი სიტუაციის შექმნა, რომ მოსწავლემ იფიქროს „რისთვისაა საჭირო“- სწავლა.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- ნოდარ დუმბაძის მოთხრობები და რომანები.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- საახალწლო ღონისძიება.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პედაგოგები და აღმზრდელ-მასწავლებლები ფულად ჯილდოს მიიღებენ - მუნიციალური ბიუჯეტი
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლას წელს 16 პირველკლასელი ჰყავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი