მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩაისუბნის N2 საჯარო სკოლაში მრავალფეროვანი სასწავლო გარემოა შექმნილი, სადაც მოსწავლეთა განვითარებაზე პროფესიონალ პედაგოგთა გუნდი ზრუნავს.
შედეგად კი, სასწავლო წლის განმავლობაში, მოსწავლეები არაერთ წარმატებას აღწევენ. ამჯერად, სკოლის ქორეოგრაფიული ანსამბლი „ჩაქურა“ სიმღერისა და ცეკვის ბავშვთა ფოლკლორული ანსამბლების ოლიმპიადაში მონაწილეობდა.
ანსამბლის წევრებმა თენგიზ ჭაღალიძისა და თაკო კონცელიძის ხელმძღვანელობით, შესაძლებლობები გამოავლინეს და პირველი საპრიზო ადგილი მოიპოვეს. ანსამბლს, საჭიროების შესაბამისად, ეროვნული სასცენო სამოსი გადაეცემა. სკოლაში მათი მიღწევით ხარობენ და წარმატებას უსურვებენ.
აღსანიშნავია, რომ ოლიმპიადაში აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის საჯარო და კერძო სკოლების, არასამეწარმეო (არაკომერციული) იურიდიული პირების, კულტურის ცენტრებისა და სკოლისგარეშე სახელოვნებო დაწესებულებების სიმღერისა და ცეკვის ბავშვთა ფოლკლორული ანსამბლები მონაწილეობდნენ. სულ 69 ფოლკლორული ანსამბლი (აქედან 30 ხალხური ცეკვის და 39 ხალხური სიმღერის) და 1 507 შემსრულებელი.
ოლიმპიადა მიმდინარეობდა ეტაპობრივად, პირველი შესარჩევი ეტაპი ჩატარდა აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის თითოეულ მუნიციპალიტეტში, მეორე ეტაპი გაიმართა 20 მაისს, სადაც მონაწილეობდა 33 ანსამბლი. კომპეტენტური ჟიურის მიერ გამარჯვებულად გამოვლინდა საუკეთესო შედეგის (ქულების) მქონე 17 ანსამბლი და განისაზღვრა მათი საპრიზო ადგილები.
იხილეთ ფოტოები:
„დიდი მადლობა „ეტალონს“ ამ ახალი და ძალიან საინტერესო პროექტისთვის“
200 ლარი ბავშვებზე გაიცემა - რესპუბლიკური ბიუჯეტი
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
რა უპირატესობა აქვს ხელით წერას გაჯეტებთან შედარებით და რა უნარებს ავითარებს ის ბავშვებში
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ