სიახლეები
სიახლეები

სკოლის დღიური, რომელიც საქართველოში აღარ გამოიყენება, აშშ-ში ოფიციალურ დოკუმენტადაა აღიარებული
12-11-2024
-
+


სასკოლო დღიური, რომელიც საქართველოს სკოლებში უკვე წლებია აღარ გამოიყენება, მსოფლიოს წამყვან ქვეყნებში კვლავ აუცილებელი ატრიბუტია, ზოგან კი საერთოდ ოფიციალურ დოკუმენტადაა აღიარებული. 

ზოგიერთ ქვეყანაში დღიურს წიგნის ფორმა აქვს, ზოგან კი ისინი შეიძლება წარმოდგენილი იყოს ბლოკნოტის ან ელექტრონული ფორმით.

ასევე განსხვავებულია სტრუქტურაც; ზოგიერთ ქვეყანაში სასკოლო დღიურები შეიცავს მკაცრ ინსტრუქციას საგნების, ვადებისა და საშინაო დავალებების შესახებ; ზოგან კი დღიურს შედარებით თავისუფალი სტრუქტურა აქვს, რომელიც საშუალებას იძლევა, მოსწავლეებმა ჩაწერონ შენიშვნები, მოსაზრებები, შთაბეჭდილებები...

თუმცა ამ განსხვავებების მიუხედავად, სასკოლო დღიურები ასრულებს მნიშვნელოვან როლს სასწავლო პროცესის მიმდინარეობისას და მოსწავლეებს ეხმარება, საკუთრი სამუშაოს ორგანიზებაში, ასევე აძლევს მათ საშუალებას, თვლი მიადევნონ სწავლის პროგრესს და უვითარებს პასუხისმგებლობის გრძნობას.

მაგალითდ, აშშ-ში სკოლის დღიურები შეიცავს ინფორმაციას მოსწავლეების მიღწევების შესახებ სხვადასხვა საგანში, აერთიანებს მათ ნიშნებს და ასევე იწერება მასწავლებლების კომენტარები; ამას გარდა, დღიურში ცალკე გრაფაა გამოყოფილი მშობლებისთვის, სადაც მათ შეუძლიათ კითხვით მიმართონ პედაგოგს ან გამოხატონ მადლიერება მის მიმართ.

უნდა აღინიშნოს რომ აშშ-ში სკოლის დღიური ოფიციალურ დოკუმენტად ითვლება.

იაპონიაში კი დღიურები აბსოლუტურად განსხვავებულია - ესაა წიგნი, რბილი ყდით და ყოველ გვერდზე დატანილია ბლანკი, სადაც მოსწავლეს შეუძლია ჩაწეროს საგნები და საკუთრი ნიშნები - ეს კი ეხმარება მათ თვალი მიადევნონ საკუთრ წარმატებებს ამა თუ იმ საგანში. 

იაპონიაში დღიურის მთავარი მახასიათებელია თითოეული მოსწავლის ინდივიდუალობაზე ყურადღების გამახვილება - მოსწავლეს შეუძლია დაამატოს პერსონალური გამოსახულებები, სტიკერები, ნახატები რათა დღიური უნიკალური გახადოს, რაც შემოქმედებითი უნარების წარმოჩენაში ეხმარება. 


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

KIU-ში საჯარო ლექცია – „ხელოვნური ინტელექტი ფინანსურ ანგარიშგებასა და განათლებაში‘‘ გაიმართა

ელექტრონულ ჟურნალში მუშაობა დროებით შეიზღუდება - EMIS 

მასწავლებელთა გამოცდებთან დაკავშირებით კანონში ცვლილებები შედის - დეტალები

ტერმინები, რომელიც ბაღის ხელმძღვანელებმა და აღმზრდელ-პედაგოგებმა უნდა იცოდნენ

საკითხები და მიმართულებები რომლებსაც საკოორდინაციო საბჭო განიხილავს 

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

მოსწავლეებმა პრეზენტაციაზე საინტერესოდ ისაუბრეს საბინადრო გარემოში მცხოვრებ ორგანიზმებზე

სკოლის დირექცია მადლობას უხდის მასწავლებლებსა და მოსწავლეებს გაწეული შრომისათვის

საინტერესო

სოციალური ქსელების უსაფრთხო გამოყენება ბავშვის განვითარების ნაწილია 

განსაზღვრეთ თქვენი მიზნები და ტესტირების შედეგად გააანალიზეთ გახვედით თუ არა სასურველ შედეგზე

პრობლემის გადასაჭრელად მნიშვნელოვანია სწორი ბალანსის პოვნა სასკოლო მოთხოვნებსა და მოსწავლის ფსიქოლოგიურ კეთილდღეობას შორის 

საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები

„საბაზო საფეხურის მოსწავლეები სპექტაკლს დგამენ, დაწყებითი კლასების მოსწავლეები კი, საინტერესო საახალწლო აქტივობებს გვპირდებიან“
სიახლეები
საზოგადოება