მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ადიგენის მუნიციპალიტეტის სოფელ არლის საჯარო სკოლის ექვსმა მასწავლებელი ახალი სასწავლო წელი ახალი სტატუსით დაიწყო.
სკოლის მუსიკის მასწავლებელ მარინა აფრიამაშვილს მენტორის სტატუსი მიენიჭა. ხუთ მასწავლებელი კი წამყვანი გახდა.
წამყვანი მასწავლებლის სტატუსი მოიპოვეს - მარო ჩხიტუნიძემ(დაწყებითი), მაია ბერიძემ (ქართული ენა და ლიტერატურა), ნათია ნაკაშიძემ (ინგლისური ენა), ელზა აფრიამაშვილმა (ინგლისური ენა) და გულნაზ ჯანაშვილმა (დაწყებითი).
სკოლაში პედაგოგთა მიღწევით ამაყობენ და მათ პროფესიულ წინსვლას ულოცავენ.
არლის საჯარო სკოლის დირექცია და პედაგოგიური კოლექტივი სიხარულითა და სიამაყით ვულოცავთ მათ სტატუსის ამაღლებას. მათ შეძლეს თავიანთი პროფესიონალიზმისა და მრავალმხრივი უნარების წარმოჩენა. ვუსურვებთ შემდგომ წარმატებას“, - ვკითხულობთ მისალოც წერილში.
შეგახსენებთ, რომ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის მიხედვით, პედაგოგები კატეგორიებად ნაწილდებიან. მასწავლებელს სქემა საშუალებას აძლევს, კატეგორიაში დაწინაურდეს და შესაბამისად უფრო მეტი ანაზღაურებაც მიიღოს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU-ს იტალიის ქალაქ ნეაპოლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის (UniNa) დელეგაცია, რექტორის, პროფესორ მატეო ლორიტოს ხელმძღვანელობით ეწვია
„საკლასო ოთახიდან დანახული სკოლა ფასდაუდებელი რაკურსია დირექტორისათვის“
„მასწავლებელი ანაზღაურებას გაწეული შრომის მიხედვით უნდა იღებდეს, საათობრივი დატვირთვიდან გამომდინარე“
როგორ შეუძლია მასწავლებელს სწავლის განსხვავებული მიდგომების ერთ გავკეთილზე გამოყენება?