მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების მინისტრმა მიიღო გადაწყვეტილება, შეეჩერებინა ღვაწლმოსილი პედაგოგებისთვის ინდივიდუალური ბრძანების საფუძველზე სტატუსის მინიჭება; შეჩერებულია აღნიშნულ საკითხზე მომუშავე კომისიის მუშაობაც, თუმცა საინტერესო ისაა, რატომ მიიღო ამილახვარმა ეს გადაწყვეტილება და ისიც მნიშვნელოვანია ამ ზომას დროებითი სახე აქვს თუ საბოლოო.
მინისტრმა ინტერვიუს დროს განმარტა, რომ ჯერჯერობით სტატუსის მიმნიჭებელი კომისიის საქმიანობა დროებითაა შეჩერებული, საკითხის საფუძვლიანად შესწავლის შემდეგ კი მიიღებენ საბოლოო გადაწყვეტილებას:
„მივიჩნიეთ, შეჩერდეს კომისიის საქმიანობა - არ გაუქმდეს, მაგრამ შეჩერდეს, რადგან ვფიქრობთ, სამართლიანი იქნება, ჯერ დავაკვირდეთ პროცესს... მასწავლებლები, ერთი მხრივ, გამოცდებს აბარებენ, გადიან ამხელა პროცესს და იღებენ სტატუსს და ამ დროს, თუნდაც დამსახურებისთვის, ამ პროცესების გვერდის ავლით, შეიძლება სტატუსის მინიჭება, უსამართლობის განცდას აჩენს.
ვმუშაობთ, შექმნილია სამუშაო ჯგუფი, რათა კიდევ უფრო მოქნილი გავხადოთ კარიერული სქემა... კვირა არ გავა, მასწავლებლებთან არ მქონდეს შეხვედრა, რათა მათი უკუკავშირის შედეგად, მივიღოთ ისეთი გადაწყვეტილებები, რომლებიც მათ ინტერესებშია“, - განაცხადა მინისტრმა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი