მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ასპინძის მუნიციპალიტეტის სოფელ ოთის საჯარო სკოლის პედაგოგები მოსწავლეებს მრავალფეროვან და საინტერესო სასწავლო პროცესს სთავაზობენ. ამის მაგალითია, მესამეკლასელთა სასწავლო აქტივობა - „დიორამა“, რომელშიც მოსწავლეები დამრიგებელმა, ხათუნა ფოფხაძემ ჩართო.
მე-3 კლასის მოსწავლეებმა, იროდიონ ევდოშვილის მოთხრობის -„ჭკვიანი ბასარა“ მიხედვით - დიორამები შექმნეს.
მსგავსი აქტივობები მოსწავლეებს, ტექსტის უკეთ გაგება-გააზრებაში ეხმარება. როგორც სკოლაში ამბობენ, ბავშვებმა ტექსტი „გააცოცხლეს“ და ამით დიდი სიამოვნება მიიღეს. მათ, თავად შექმნეს სხვადასხვა ნამუშევრები და გამოავლინეს საკუთარი ხედვა, წარმოსახვის უნარი და შესაძლებლობები.
აღსანიშნავია, რომ სასწავლო პროცესში აღნიშნული აქტივობის გამოყენება ბავშვებს ტექსტის გააზრებაში ეხმარება, უმარტივებს დეტალების დამახსოვრებას და რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, ვიზუალურად აღიქვამენ წაკითხულს.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მინისტრის ბრძანება 300-ზე მეტ საჯარო სკოლას ეხება - წესდებაში ცვლილება შევიდა
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ადმინისტრაციის წევრებისა და პედაგოგების ერთობლივი ჩართულობით, სკოლის ეზო დასუფთავდა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი