სიახლეები
სკოლები

ოთის საჯარო სკოლის მესამეკლასელებმა „ჭკვიანი ბასარას“ მიხედვით დიორამები შექმნეს
06-12-2022
-
+


ასპინძის მუნიციპალიტეტის სოფელ ოთის საჯარო სკოლის პედაგოგები მოსწავლეებს მრავალფეროვან და საინტერესო სასწავლო პროცესს სთავაზობენ. ამის მაგალითია, მესამეკლასელთა სასწავლო აქტივობა - „დიორამა“, რომელშიც მოსწავლეები დამრიგებელმა, ხათუნა ფოფხაძემ ჩართო.

მე-3 კლასის მოსწავლეებმა, იროდიონ ევდოშვილის მოთხრობის -„ჭკვიანი ბასარა“ მიხედვით - დიორამები შექმნეს. 

მსგავსი აქტივობები მოსწავლეებს, ტექსტის უკეთ გაგება-გააზრებაში ეხმარება. როგორც სკოლაში ამბობენ, ბავშვებმა ტექსტი „გააცოცხლეს“ და ამით დიდი სიამოვნება მიიღეს. მათ, თავად შექმნეს სხვადასხვა ნამუშევრები და გამოავლინეს საკუთარი ხედვა, წარმოსახვის უნარი და შესაძლებლობები.

აღსანიშნავია, რომ სასწავლო პროცესში აღნიშნული აქტივობის გამოყენება ბავშვებს ტექსტის გააზრებაში ეხმარება, უმარტივებს დეტალების დამახსოვრებას და რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, ვიზუალურად აღიქვამენ წაკითხულს.

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
მათ შორის იყო გაზაფხულის პირველი დღესასწაულების - დედისა და ქალთა საერთაშორის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება
მოსწავლეებმა სხვადასხვა შემოქმედებითი ნომერი გამართეს
მოსწავლეებმა ანბანის შესწავლა მრავალფეროვანი აქტივობით აღნიშნეს
სკოლაში, მოსწავლეს კონფერენციაში წარმატებით მონაწილეობას ულოცავენ
საინტერესო
ნეიროქსელი არ უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
სიახლეები
საზოგადოება