მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დირექტორობის მსურველებისთვის სერტიფიცირების პირველი ეტაპი გამოცხადდა. რეგისტრაცია 4 დეკემბრის ჩათვლით მიმდინარეობს. თავდაპირველად კონკურსანტებმა გამოცდა უნდა ჩააბარონ, ტესტის 60%-ის გადალახვის შემდეგ კი გასაუბრების ეტაპზე გადავლენ.
აუცილებელია დირექტორების გამოცდაზე საგამოცდო ცენტრში იყვნენ პირები, რომლებიც შესარჩევი კონკურსის მიმდინარეობას დააკვირდებიან. ტესტირების ობიექტურად და გამჭვირვალედ ჩატარების მიზნით საგამოცდო ცენტრებში ტესტირების მიმდინარეობას თვალყურს ადევნებენ დამკვირვებლები.
ვის აქვს გამოცდაზე დამკვირვებლად ყოფნის უფლება და ვის ეკრძალება?
კანონის თანახმად, სამინისტრო უფლებამოსილია, სამინისტროს სისტემაში დასაქმებული პირები დამკვირვებლებად დანიშნოს მათი თანხმობის საფუძველზე.
პირი არ შეიძლება დაინიშნოს კოორდინატორად, დამკვირვებლად, რეგისტრატორად და საინფორმაციო ტექნოლოგიების სპეციალისტად იმ საგამოცდო ცენტრში, სადაც ტესტირებას გადის მისი ნათესავი.
ნათესავად ჩაითვლება:
ცნობისთვის, დამკვირვებლის მოვალეობაა, დირექტორობის მსურველებს ტესტირების დაწყებამდე განუმარტოს უფლება-მოვალეობები, ასევე ტესტირების ჩატარების, ტესტის შევსებისა და კომპიუტერული პროგრამის გამოყენების წესები, ტესტირების პროცესში კი დააკვირდეს კონკურსანტებს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი