მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N103 საჯარო სკოლის მე-5 და მე-6 კლასის მოსწავლეებმა ხელოვნების გაკვეთილზე შესწავლილი მასალა პრაქტიკაში განიმტკიცეს. მოსწავლეებმა შთამბეჭდავი ნამუშევრები შექმნეს და შემოქმედებითი ნიჭი და შესაძლებლობები გამოავლინეს.
მოსწავლეთა ნამუშევრები ფორმის, ფერის, კონსტრუქციისა და დისპროპორციის სინთეზით შეიქმნა.
მოსწავლეთა ხელოვნების პედაგოგი ლიანა ცანავა გახლავთ.
„თბილისის N103 საჯარო სკოლის ხელოვნების გაკვეთილზე მიღებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით მე-5 - მე-6 კლასის მოსწავლეებმა, ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმის საფუძველზე, საკუთარი შესაძლებლობები
გამოამჟღავნეს. მოსწავლეთა ნამუშევრები, „ახალი სკოლის მოდელის“ ფარგლებში, ფორმის, ფერის, კონსტრუქციისა და დისპროპორციის სინთეზით შეიქმნა. გვინდა წარმატებები ვუსურვოთ ყველა მასწავლებელსა და მოსწავლეს სამყაროს უკეთესად წარმოჩენისთვის“,- აღნიშნულია სკოლის მიერ მოწოდებულ წერილში.
აღსანიშნავია, რომ სკოლაში წარმატებით ინერგება მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმა, რომლის ერთ-ერთი კომპონენტი კომპლექსური დავალებებია. მოსწავლეები და მასწავლებლები კომპლექსურ დავალებებს დიდი პასუხისმგებლობით ეკიდებიან.
იხილეთ მოსწავლეთა ნამუშევრები:
ლიკა ჭიკაძე - უცნაური სამყარო
ანასტასია დუჩიძე - ჯადოსნური წამალი
მიხეილ ბაზარაშვილი - ჯადოსნური ქვეყანა
მათე ასანიძე - გიორგის სიზმარი
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
საჯარო სკოლის წესდებაში ცვლილება შევიდა - ქმედებები, რომლებიც სამინისტროს თანხმობას მოითხოვს
„სკოლის ექიმს ხელფასი 10%-ის მაგივრად, 20%-ით გავუზარდოთ“ - დეპუტატის ინიციატივას ფინანსთა მინისტრის მოადგილე პასუხობს
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მხიარულების შემდეგ, პატარებს მზრუნველი და მოსიყვარულე მასწავლებლები ცოდნის სამყაროში დიდი სიხარულით შეუძღვნენ
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“