მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, შერიგებისა და სამოქალაქო თანასწორობის საკითხებში საქართველოს სახელმწიფო მინისტრის აპარატთან, საქართველოს კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამინისტროსთან და ზურაბ ჟვანიას სახელობის სახელმწიფო ადმინისტრირების სკოლასთან თანამშრომლობით, თეატრალურ კონკურსს „ჩემი ქართული როლი“ იწყებს.
კონკურსის თაობაზე განცხადება განათლებისა და მეცნიერების მინისტრმა მიხეილ ჩხენკელმა და შერიგებისა და სამოქალაქო თანასწორობის საკითხებში სახელმწიფო მინისტრმა ქეთევან ციხელაშვილმა, 218-ე ქართულ-აზერბაიჯანულ საჯარო სკოლაში გააკეთეს.
კონკურსის ფარგლებში, საქართველოს არაქართულენოვან სკოლებს/სექტორებს შეუძლიათ, ქართულ ენაზე დადგან სპექტაკლები ნებისმიერი ლიტერატურული ნაწარმოების, ან საკუთარი სცენარის მიხედვით. კონკურსის მიზანია, ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენელი მოსწავლეებისთვის ქართული ენის სწავლების ხელშეწყობა, მათი შემოქმედებითი უნარების გამოვლენა და განვითარება. სასურველია, სპექტაკლის მომზადების პროცესში მაქსიმალურად იყოს უზრუნველყოფილი მოსწავლეთა ჩართულობა ისეთ აქტივობებში, როგორიცაა სცენარის მომზადება, რეჟისურა, მუსიკალური გაფორმება და სხვ.
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის ბრძანებით შექმნილი კომპეტენტური ჟიური, განიხილავს საკონკურსო ნამუშევრებს და გამოავლენს გამარჯვებულებს შემდეგნაირად: I, II, III ადგილზე გასული სპექტაკლი და ერთი ჟიურის სპეციალური ნომინაცია/.
გამარჯვებულების წახალისების/ჯილდოების სახეები განისაზღვრება საკონკურსო პირობებით. გამოყენებული იქნება წახალისების სხვადასხვა ფორმა:
• ფასიანი საჩუქრები;
• დიპლომი/სიგელი/სერტიფიკატი;
• გამარჯვებული ნაშრომების ინტერნეტ სივრცეში განთავსება;
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ოლიმპიადის მეორე ტურის საბოლოო შედეგები ცნობილია - ვინ გადავა III ტურში
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
კონფერენციის მთავარი თემა იყო - პროექტული სწავლება
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე