მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საგანმანათლებლო რესურსცენტრებმა საჯარო სკოლებს გაუგზავნეს წერილი, რომელმაც პედაგოგების ნაწილში გაურკვევლობა გამოიწვია.
პედაგოგების ინფორმაციით, წერილში იმ მასწავლებლების მონაცემები იყო მითითებული, რომლებსაც ელექტრონული ჟურნალი არ ჰქონდათ შევსებული და მის შევსებას მოითხოვდნენ. აღნიშნულმა წერილმა გაურკვევლობა გამოიწვია იმ დაწყებითების მასწავლებლებში, რომლებსაც ნიშნებს საერთოდ არ უწერენ მოსწავლეებს.
„სკოლებს მოუვიდა წერილი, სადაც მიბმულია იმ მასწავლებლების მონაცემები, რომლებსაც ელექტრონული ჟურნალი არ შეუვსიათ და ითხოვენ სასწრაფოდ შევსებას.
სადაც ნიშნები იწერება იმ კლასებში გასაგებია, რომ მასწავლებლებმა უნდა შეიტანონ ნიშნები, მაგრამ დაწყებითებში, არჩევითებში და სპორტში, სადაც ნიშნები არ იწერება, იქ „არების“ გარდა რა უნდა შეიტანონ მასწავლებლებმა? განმავითარებელი კომენტარის ველი არ მუშაობს“, - კითხულობენ მასწავლებლები, რომელსაც თავის მხრივ განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა პასუხობს.
როგორც განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა განმარტავს:
„ის წერილი, რომელიც გადმოგეგზავნათ რესურსცენტრების მიერ არ ეხებათ იმ დაწყებით კლასებს, რომლებიც აწარმოებთ მხოლოდ აღრიცხვას. წერილი ეხება იმ საფეხურებს, სადაც იწერება განმსაზღვრელი შეფასებები“.
იხილეთ ასევე: ელექტრონული ჟურნალის შევსების ვადამ კვლავ გადაიწია - სადამდე აქვს პედაგოგს სემესტრული ნიშნის გამოყვანის დრო?
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვაკის პარკში ღია გავკეთილის დროს ხე წაიქცა - დაშავდა პედაგოგი, რომელიც მოსწავლეებს გადაეფარა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი