| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

„ნუცას ბაგა-ბაღის“ წერონისის ფილიალმა შრომის ინსპექციის შემოწმება წარმატებით გაიარა. ბაღში სააღმზრდელო პროცესი 19 ოქტომბრიდან განახლდება. ინფორმაციას ამის შესახებ „ნუცას ბაგა-ბაღი“ ავრცელებს.
„მოგესალმებით, დედიკოებო! სასიხარულო ამბით მოვედი, ვინც მოუთმენლად გველოდებით. მინდა გაგახაროთ, წერონისის ფილიალმა ჯანდაცვის გადაწყვეტილებით გაიარა ყველა შემოწმება და დადებითი პასუხი მიიღო. „ნუცას ბაგა-ბაღი“ მუშაობას განაგრძობს 19 ოქტომბრიდან“,- ნათქვამია ბაგა-ბაღის ინფორმაციაში.
„ნუცას ბაგა-ბაღი“ 8-თვიდან 6-წლამდე აღსაზრდელებს იღებს. სამუშაო გრაფიკია: ორშაბათი - კვირა 09:00-დან 20:00-მდე.
ბაღს ემსახურება გამოცდილი პედაგოგების ჯგუფი: ბავშვთა ფსიქოლოგი, ფილოლოგი და ლოგოპედი.
ბაღში აღსაზრდელების ფიზიკური და სენსორული, სოციალურ-ემოციური, ენისა და მეტყველების და შემოქმედებითი უნარების განვითარებას დიდი ყურადღება ეთმობა.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“