| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

გთავაზობთ თეთრიწყაროს ინტელექტ-ჩემპიონატის ყველაზე მაღალქულიანი მოსწავლეების რეიტინგს.
ინტელექტ-ჩემპიონატში თეთრიწყაროს გამორჩეული ახალგაზრდები მონაწილეობდნენ.
პირველი და მეორე ადგილი ასურეთის საჯარო სკოლის და-ძმა მოსწავლე ჟანა და სესე გოგიაშვილებმა დაიკავეს 56 და 55 ქულებით, ხოლო მესამე ადგილზე გოლთეთის საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე ნინო გაზდელიანი გავიდა.
ჟანა გოგიაშვილმა 2020 წლის „თეთრიწყაროს ეტალონი მოსწავლის“ ტიტული მოიპოვა. 
„ეტალონის“ ინტელექტ-ჩემპიონატი თეთრიწყაროში, ხაიშის საჯარო სკოლაში დღეს გაიმართა.
შეგახსენებთ, რომ „ეტალონი“ საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროსა და საქართველოს ოკუპირებული ტერიტორიებიდან დევნილთა, შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტროების მიერ გაცემული რეგულაციების შესაბამისად, ეპიდსიტუაციიდან გამომდინარე, ეწვევა მუნიციპალიტეტებსა და თვითმმართველ ქალაქებს და ტრადიციულად, „ეტალონელ მოსწავლეებს“ გამოავლენს.
ინტელექტ-ჩემპიონატში ჩართვის მსურველებმა დამატებითი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ მიმართოთ სკოლის ადმინისტრაციას, საგანმანათლებლო რესურსცენტრს, დაგვიკავშირდეთ ნომერზე 577 36 99 45 მოგვწეროთ Facebook-ზე ან შეავსოთ სპეციალური სარეგისტრაციო ფორმა.
ასევე იხილეთ:
თეთრიწყაროში მალე „ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდება
„მინდა მადლობა გადაგიხადოთ საინტერესო ტესტებისთვის“ - თეთრიწყაროს მუნიციპალიტეტში „ეტალონის“ I ტური ჩატარდა
„ეტალონი“ თეთრიწყაროს ესტუმრება - იხილეთ მონაწილეთა სია
თეთრიწყაროს სკოლების მოსწავლეთა საყურადღებოდ - ეტალონი
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
„მასწავლებელთა პრემიები სამინისტროდან არ მოდის... მიმართეთ რესურსცენტრს“ - ოფიციალური განმარტება ფულად ჯილდოსთან დაკავშირებით
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
ღონისძიების ერთ-ერთი ყველაზე ემოციური მომენტი თოვლის ბაბუის გამოჩენა გახდა
მოსწავლეებმა წელიწადის ოთხი დრო - გაზაფხული, ზაფხული, შემოდგომა და ზამთარი - სპექტაკლის სახით წარმოადგინეს
მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას