მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემის ინფორმაციით, 2 აპრილიდან მასწავლებლებისთვის ვებინარი იწყება.
უწყების განმარტებით, ვებინარის თემაა, Microsoft Teams-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში, სპიკერი კი EMIS-ის სისტემური ადმინისტრატორი ვანო ნარიმანიძე იქნება.
„პროგრამა Teams-ი სრულად მორგებულია დისტანციურ სასწავლო პროცესს და საშუალებას გვაძლევს: ჩავატაროთ ვიდეო გაკვეთილები და შევინახოთ მათი ჩანაწერები. მოვამზადოთ დავალებები. თემები განვიხილოთ ჯგუფურად. სამუშაო ფაილები გავუზიაროთ ჯგუფის წევრებს.
დისტანციური სწავლების ხელშეწყობისთვის, საჯარო სკოლებს Microsoft-ის15-ზე მეტი პროდუქტის გამოყენება შეუძლიათ, რომლებიც მათ ონლაინ ინტერაქტიული გაკვეთილების წარმართვაში დაეხმარებათ.
გამომდინარე იქიდან, რომ დისტანციური სწავლება აქტუალური საკითხია, საქართველოს განთლების, მეცნიერების,
კულტურისა და სპორტის სამინისტროს რეკომენდაციაა მასწავლებლებმა Microsoft Office 365-ის პროდუქტები გამოიყენონ", - აღნიშნულია განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემის მიერ გავრცლებულ ინფორმაციაში.
მასწავლებლებმა ვებინარში მონაწილეობისათვის რეგისტრაციის გსავლელად უნდა გადავიდნენ ბმულზე.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ანაზღაურება 1250 ლარია - მანდატურის სამსახურმა ვაკანსიები გამოაცხადა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყარაჯალას საჯარო სკოლის მოსწავლემ შემოქმედებით კონკურსში გაიმარჯვა
სკოლის ადმინისტრაცია, პედაგოგები, მოსწავლეები და მათი მშობლები გულითადად ულოცავენ ქალბატონ ციალას ფილოლოგიის დოქტორის ხარისხს და უსურვებენ შემდგომ წარმატებებს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი