მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
20 ნოემბრიდან 27 ნოემბრის ჩათვლით საგანმანათლებლო პროგრამების ავტორიზაციისა და აკრედიტაციისა ექსპერტებისთვის შეხვედრები გაიმართება. ამის შესახებ ინფორმაციას, განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი ავრცელებს.
„2019 წლის სექტემბრიდან მიმდინარეობს სამუშაო შეხვედრები ეროვნული კვალიფიკაციების ჩარჩოსა და სწავლის სფეროების კლასიფიკატორის მოთხოვნების განხილვის თაობაზე, რომელიც მიმდინარე წლის 15 დეკემბრამდე გაგრძელდება.
საქართველოს ეროვნული კვალიფიკაციების ჩარჩოს შემუშავებას საფუძვლად დაედო ევროპის დონეზე არსებული ორი ჩარჩო: ევროპული კვალიფიკაციების ჩარჩო მთელი სიცოცხლის მანძილზე სწავლისათვის (2008/2017) და უმაღლესი განათლების ევროპული სივრცის კვალიფიკაციების ჩარჩო (2005), ხოლო სწავლის სფეროების კლასიფიკატორს გაერთიანებული ერების განათლების, მეცნიერებისა და კულტურის ორგანიზაციის (UNESCO) განათლების საერთაშორისო სტანდარტული კლასიფიკატორი (ISCED)“, - ნათქვამია ცენტრის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ მომდევნო შეხვედრების განრიგის გათვალისწინებით:
20 ნოემბერი
22 ნოემბერი
23 ნოემბერი
25 ნოემბერი
27 ნოემბერი
შეხვედრის (ტრენინგის ჩატარების) ადგილი: სსიპ - განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი. მის: ქ. თბილისი, ალექსიძის №2. დამატებითი კითხვების შემთხვევაში დარეკეთ ცხელ ხაზზე - 200 220 (შიდა 35 99) ან მოგვწერეთ შემდეგ მისამართზე - info@eqe.ge.
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
წარჩინებული სტუდენტები ერთჯერადად 500 ლარს მიიღებენ - დოკუმენტი
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
შემოდგომის დღესასწაულები სასკოლო გარემოს ჯადოსნურ ელფერს სძენს და მოსწავლეებიც დიდი ენთუზიაზმით იქცევიან ხოლმე ამ დღე-სასწაულების შემოქმედებად
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“