მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
20 ნოემბრიდან 27 ნოემბრის ჩათვლით საგანმანათლებლო პროგრამების ავტორიზაციისა და აკრედიტაციისა ექსპერტებისთვის შეხვედრები გაიმართება. ამის შესახებ ინფორმაციას, განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი ავრცელებს.
„2019 წლის სექტემბრიდან მიმდინარეობს სამუშაო შეხვედრები ეროვნული კვალიფიკაციების ჩარჩოსა და სწავლის სფეროების კლასიფიკატორის მოთხოვნების განხილვის თაობაზე, რომელიც მიმდინარე წლის 15 დეკემბრამდე გაგრძელდება.
საქართველოს ეროვნული კვალიფიკაციების ჩარჩოს შემუშავებას საფუძვლად დაედო ევროპის დონეზე არსებული ორი ჩარჩო: ევროპული კვალიფიკაციების ჩარჩო მთელი სიცოცხლის მანძილზე სწავლისათვის (2008/2017) და უმაღლესი განათლების ევროპული სივრცის კვალიფიკაციების ჩარჩო (2005), ხოლო სწავლის სფეროების კლასიფიკატორს გაერთიანებული ერების განათლების, მეცნიერებისა და კულტურის ორგანიზაციის (UNESCO) განათლების საერთაშორისო სტანდარტული კლასიფიკატორი (ISCED)“, - ნათქვამია ცენტრის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ მომდევნო შეხვედრების განრიგის გათვალისწინებით:
20 ნოემბერი
22 ნოემბერი
23 ნოემბერი
25 ნოემბერი
27 ნოემბერი
შეხვედრის (ტრენინგის ჩატარების) ადგილი: სსიპ - განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი. მის: ქ. თბილისი, ალექსიძის №2. დამატებითი კითხვების შემთხვევაში დარეკეთ ცხელ ხაზზე - 200 220 (შიდა 35 99) ან მოგვწერეთ შემდეგ მისამართზე - info@eqe.ge.
„დიდი მადლობა „ეტალონს“ ამ ახალი და ძალიან საინტერესო პროექტისთვის“
დედაენის ბაღში მთელი დღის განმავლობაში ჩატარდება სივრცითი აქტივობები, გასართობი შოუ პროგრამები
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
რა უპირატესობა აქვს ხელით წერას გაჯეტებთან შედარებით და რა უნარებს ავითარებს ის ბავშვებში
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ