მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის ბანოჯის საჯარო სკოლამ მიმდინარე წლის 19 წლის 6 აპრილს მასპინძლობა გაუწია მსოფლოში აღაირებულ მასწავლებელს ლადო აფხაზავას თავის გუნდთან, ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის ჩიბათის საჯარო სკოლასთან ერთად.
მასპინძელ სკოლას დაგეგმილი ჰქონდა ღონისძიება, მრავალფეროვანი აქტივობებით.
გაფორმდა თანამშრომლობისა და მეგობრობის მემორანდუმი ბანოჯისა და ჩიბათის საჯარო სკოლებს შორის, დირექტორები: ნინო წილოსანი და მამუკა იმნაიშვილი, მემორანდუმი ითვალისწინებს მხარეებს შორის აქტიურად ჩართვას განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს მიერ შემოთავაზებულ სხვადასხვა სახის პროექქტებში, გამოცდილების გაზიარებას, ერთობლივ ღონისძიებების დაგეგმვასა და პროფესიული უნარ-ჩვევების ერთობლივად გამომუშავენას.
სასკოლო საზოგადოებამ დაინახა სკოლის ჯანსაღი თანამშრომლობითი კულტურა წყალტუბის მუნიციპალიტეტის თვითმართველობასთან. სტუმრებს მიესალმა წყალტუბოს დეპუტატი ცოტნე ზურაბიანი, წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის მერი გრიგოლ იოსელიანი, წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის საკრებულოს თავმჯდომარის მ|შ პაატა ახალაძე. წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის რესურსცენტრის უფროსი მამუკა ჩხეტიანი, წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის რესურსცენტრის უფროსი სპეციალისტი ნანა გიორგაძე, სოფლის გამგებელი ომარ სინაურიძე.
სტუმრები თუ მასპინძლები კმაყოფილებას ვერ ფარავდნენ და მადლობა გადაუხადეს სკოლის დირექტორს შინაარსიანი, პოზიტიური და ლამაზად ორგანიზებული დღისთვის. დღის ბოლოს ლადო მასწავლებლის მიერ დირექტორებთან შეთანხმებით დაიგეგმა ახალი აქტივობები.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რეგისტრაციას ახორციელებს მშობელი ან კანონიერი წარმომადგენელი
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ