მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების ხარისხის განვითრების ეროვნული ცენტრის ინფორმაციით, უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის ექსპერტთა ატესტაციის ვადები შეიცვალა და მიმდინარე წლის 30 აპრილამდე გაგრძელდება.
ატესტაცია მოიცავს შემდეგ ეტაპებს:
ა) მიზნობრივი ტრენინგები/სამუშაო შეხვედრები, რომელიც ექსპერტს აცნობს შეფასების პროცესის, მათ შორის, კლასტერული აკრედიტაციის პროცესის განახლებულ თავისებურებებს და პროცესში არსებულ კარგ პრაქტიკებს (ტრენინგების/სამუშაო შეხვედრების გავლა სასურველია, არ არის სავალდებულო ხასიათის და ინტერვიურების ეტაპზე დაიშვება ის ექსპერტიც, რომელმაც არ გაიარა ტრენინგები);
ბ) ინტერვიურების პროცესი;
გ) კომისიის მიერ შერჩეული იმ ექსპერტების, რომელთაც გაიარეს ატესტაცია, ექსპერტების მონაცემებისა და საექსპერტო სწავლის სფეროების შესახებ რეკომენდაციის წარდგენა ცენტრის დირექტორისთვის.
ექსპერტებს ატესტაციის ინდივიდუალური შედეგები უნდა ეცნობოს არაუგვიანეს 2025 წლის 1-ელი ივნისისა.
დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ბმულზე.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი