სიახლეები
სკოლები

ხონის N3 საჯარო სკოლაში, მოსწავლეთა თვითმმართველობის ინიციატივით, „იდეების ყუთი“ დაიდგა
19-12-2024
-
+


ირაკლი აბაშიძის სახელობის ქალაქ ხონის N3 საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა ინტერესებს მორგებული სასწავლო გარემოა შექმნილი, მათი აზრი და სურვილები კი ყოველთვის გათვალისწინრებული და მხარდაჭერილია. 

ახალხან, მოსწავლეთა თვითმმართველობის ინიციატივით, სკოლაში დაიდგა „იდეების ყუთი“. 

თუმცა არა მარტო იდეების, შენიშვნების, რეკომენდაციების, მოსაზრებების და ა.შ.

სკოლის დირექტორი ვერა ბენიძე, რომელიც მოსწავლეთა აქტიურო მხარდამჭერია იდეას დადებითად აფასებს და ამბობს, რომ ყუთი ბევრი ახალი იდეის წყარო გახდება. 

„პირველად, როცა ეს მოსაზრება მოვისმინე, საგონებელში ჩავვარდი. ნუთუ გულწრფელად, პირისპირ რაიმეს თქმა ერიდებათ, ეშინიათ-თქო. 

სად შემეშალა, ეს ნდობა სად დავკარგეთქო. დიდხანს ვიფიქრე და მივხვდი, რომ ეს გამოხატვის ერთ-ერთი ფორმაა. 

ადამიანი ინდივიდია და ვის როგორ შეუძლია ისე გამოხატავს თავის გრძნობებს, ემოციებს, დამოკიდებულებებს. 

21-ე საუკუნე კი თავს იმით იწონებს, რომ სამყაროში გამოხატვის თავისუფლებაა.

მჯერა, ეს ყუთი ბევრ იდეას მოგვაწოდებს!

მჯერა, ჩვენი ბავშვების იდეებით სამყარო უკეთესი გახდება!“, -წერს სკოლის დირექტორი ვერა ბენიძე.

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

დაფიქსირდა თუ არა მუნის შემთხვევები სკოლებსა და ბაღებში - etaloni.ge ოფიციალურ უწყებებს დაუკავშირდა

IZRUNE.GE ბათუმში! - წარმატებული მოსწავლეების დაჯილდოების საზეიმო ღონისძიება ამჯერად  შავიზღვისპირეთში გაიმართა  

თბილისის ბაღების ნაწილში სააღმზრდელო პროცესი შეჩერებულია - სააგენტო განმარტებას აკეთებს

განათლების სამინისტროში განმარტავენ, რომ მოსწავლეები სკოლას მას შემდეგ დაუბრუნდებიან, რაც გაზის მოწოდება აღდგება

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

მე-2 კლასის მოსწავლეებმა მორიგ კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა დაასრულეს

მოსწავლეებმა ჩაატარეს ექსპერიმენტი - „სპილოს კბილის პასტა“.

მე-5 კლასში, დავით აღმაშენებლის ხსენების დღესთან დაკავშირებით, მცირე დისკუსია გაიმართა

მოსწავლეებმა ისაუბრეს დავით აღმაშენებელის ღვაწლზე,  შექმნეს კედლის გაზეთი

მოსწავლე-მასწავლებელთა ყურადღების მიღმა არ დარჩენილა დავით აღმაშენებლის ხსენების დღე

საინტერესო

უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე

თუ არ იცით, რომ იოსებ გრიშაშვილი, ვასილ ბარნოვი, ეგნატე ნინოშვილი  - იცით ამ მწერლების ნამდვილი სახელი და გვარი ?

სიახლეები
საზოგადოება