| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის ინფორმაიით, ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო მორიგ სხდომას 27 ნოემბერს ჩაატარებს და რამდენიმე სკოლის შესახებ იმსჯელებს.
ცენტრის ცნობით, საბჭო განიხილავს როგორც დაწესებულებების ავტორიზაციის საკითხების სესახებ ისე სკოლაში მოსწავლეთა ზღვრული რაოდენობისა და ფართის ცვლილებების შესახებ.
1. სსიპ - ცაგერის მუნიციპალიტეტის სოფელ ორბელის საჯარო სკოლის ავტორიზაციის საკითხის განხილვა;
2. სსიპ - ქალაქ ზუგდიდის N12 საჯარო სკოლის ავტორიზაციის საკითხის განხილვა;
3. სსიპ - ასლან შაინიძის სახელობის ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სოფელ დისველის საჯარო სკოლის ავტორიზაციის საკითხის განხილვა;
4. სსიპ - ხულოს მუნიციპალიტეტის სოფელ განახლების საჯარო სკოლის ავტორიზაციის საკითხის განხილვა;
5. სსიპ - ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ შამგონის საჯარო სკოლის ავტორიზაციის საკითხის განხილვა;
6. შპს სკოლა ჯეო სქაის მიერ იმავემუნიციპალიტეტის ფარგლებში საგანმანათლებლოსაქმიანობის მისამართის/ფართის ცვლილებისშესახებ საკითხის განხილვა;
7. შპს სკოლა ჯეო სქაის მიერ მოსწავლეთა ადგილების ზღვრული რაოდენობის გაზრდის შესახებ საკითხის განხილვა;
საბჭოს სხდომა ჩატარდება ონლაინ რეჟიმში, ,,zoom"-ის პლატფორმის გამოყენებით.
წარმოგიდგენთ ბმულს:
https://us02web.zoom.us/j/88317221279?pwd=5jeQpUjOXhiEyKikuKj2SC2d4x0Gon.1
Meeting ID: 883 1722 1279
Passcode: 628231
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
„მასწავლებელთა პრემიები სამინისტროდან არ მოდის... მიმართეთ რესურსცენტრს“ - ოფიციალური განმარტება ფულად ჯილდოსთან დაკავშირებით
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
ღონისძიების ერთ-ერთი ყველაზე ემოციური მომენტი თოვლის ბაბუის გამოჩენა გახდა
მოსწავლეებმა წელიწადის ოთხი დრო - გაზაფხული, ზაფხული, შემოდგომა და ზამთარი - სპექტაკლის სახით წარმოადგინეს
მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას