მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„ზუსტად ისევე ვიმუშავებთ ბაღის აღმზრდელთა
ხელფასების გასაზრდელად, როგორც ეს მასწავლებლების ნაწილში მოვახერხეთ“ - მინისტრი
პარლამენტში განათლებისა და მეცნიერების მინისტრს გიორგი ამილახვარს ბაღის
თანამშრომლებისხთვისანაზღაურების გაზრდის შესახებ დაუსვეს კითხვა, რაზეც მინისტრმა
განაცხადა, რომ ამ საკითხში მუნიციპალიტეტებისა და მისი ხელმძღვანელების ჩართულობა
იქნება მნიშვნელოვანი.
„ხელფასები საბავშვო ბაღებში - ეს
პირდაპირ ჩვენს უწყებას არ ეხება. იცით, რომ ბაღები მუნიციპალიტეტშია, ჩვენ მხოლოდ
პროგრამულ ნაწილში და მის პოლიტიკაში ვერევით, სხვა ყველაფერი მუნიციპალიტეტების ნაწილია.
ბუნებრივია, მეც და ჩვენც ნაწილობრივ გვეხება და ზუსტად ისევე ვიმუშავებთ მათი ხელფასების
გასაზრდელად, როგორც ეს მასწავლებლების ნაწილში მოვახერხეთ, თუმცა აქ მუნიციპალიტეტებისა
და მათი მესვეურების ჩარტულობა იქნება მნიშვნელოვანი“, - განაცხადა გიორგი ამილხვარმა
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ღვაწლმოსილი პედაგოგები მინისტრმა დააჯილდოვა - „ვზრუნავთ მასწავლებელთა შრომის დაფასებაზე“
სასკოლო სახელმძღვანელოების გამოყენების წესი მოსწავლეებისთვის და ვალდებულება, რომელიც სკოლებმა უნდა შეასრულონ
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„უამრავი პოზიტიური ცვლილებების სასიამოვნო ემოციით ვხვდებით ამ სასწავლო წელს“
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას კიდევ ერთხელ ულოცავს სასწავლო პროცესის განახლებას და ყველას წარმატებულ აკადემიურ წელს უსურვებს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი