მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა თამარ მეფის სახელობის გიმნაზია მოსწავლეებს პროფესიული ორიენტაციის განსაზღვრაში ეხმარება. ამ მხრივ მათ უქმნის შესაძლებლობას მონაწილეობა მიიღონ სხვადასხვა კლასგარეშე ღონისძიებაში.
ავიაციით დაინტერესებული თამარ მეფის გიმნაზიის მე-8 კლასის მოსწავლე თაზო კაბულაშვილი მიიწვიეს თბილისისა და ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტებში, სადაც მას პირადად უმასპინძლა საქართველოს აეროპორტების გაერთიანების გენერალურმა დირექტორმა ირაკლი ქარქაშაძემ და ქუთაისის აეროპორტის დირექტორმა გაგა სანიკიძემ..
მან თბილისის აეროპორტში მოინახულა ავიაკომპანია Geosky-ს კუთვნილი Boeing-747-200, გაეცნო მისი დატვირთვისა და შემოწმების პროცესს.
ასევე, ქუთაისის აეროპორტში ვიზიტის დროს მოინახულა ავიაციის სახანძრო შენობა, თვითმფრინავების სადგომი, საჰაერო ნავიგაციის კოშკი, ავიაკომპანია Wizzair-ის Airbus A321neo, გაესაუბრა ხომალდის ესპანელ კაპიტანს.
ვიზიტის დასასრულს გამოჩენილი ინტერესისთვის იგი დაჯილდოვდა სიგელით და მიენიჭა ნორჩი ავიატორის წოდება.
„გიმნაზია თაზოს კიდევ მრავალი წოდების მინიჭებასა და ულევ წარმატებას უსურვებს ცხოვრებაში“,- აღნიშნავენ გიმნაზიაში, სადაც მოსწავლეებს პროფესიების არჩევაში აქტიურად ეხმარებიან.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საჯარო სკოლა გაძარცვეს - საქმის დეტალები
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„როცა მასწავლებელი ხედავს, რომ მისი ხმა ისმის - ის ხდება მოტივირებული“ - შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი
„სკოლაში უნდა შეიქმნას გარემო, სადაც სწავლა იწყება სითბოთი, არა შიშით“ - შუამთის საჯარო სკოლის დირექტორი თეონა მეფარიშვილი-
„გრანტები და სასურველი უნივერსიტეტები“... ასე ეხმაურება სკოლა კურსდამთავრებულთა სტუდენტობას
საჯიჯაოს საჯარო სკოლის პროფესიონალი პედაგოგიური საზოგადოება, დირექციის მხარდამხარ, უწყვეტად ზრუნავს მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებაზე