| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის სოფელ გუდაურის საჯარო სკოლაში მეტად საინტერესო სასწავლო პროცესი მიმდინარეობს, რაც მოსწავლეთა ჩართულობაზე აისახება.
ახლახან, გუდაურის საჯარო სკოლის მეხუთე კლასის მოსწავლეებმა გამართეს პრეზენტაცია თემაზე - „თვლის სისტემები“.
მათ იმსჯელეს, თუ როგორ ჩაიწერებოდა რიცხვები წინათ და თვლის რომელ სისტემებს ვიყენებთ ახლა.
პრეზენტაციის წარდგენის დროს ბავშვებმა მოიწვიეს მეოთხე და მეექვსე კლასის მოსწავლეები, რომლებიც აქტიურად ჩაერთნენ დისკუსიაში. მათ იმსჯელეს თვლის სისტემების - ძველ ეგვიპტურის, არაბულის, ინდურის და რომაული ჩანაწერების დადებით და უარყოფით მხარეებზე.
დასასრულს, მოსწავლეებმა გამართეს სახალისო ვიქტორინა სამაგიდო თამაშით - „მოაზროვნე“.
„ვიქტორინაში წარმოდგენილი ლოგიკური შეკითხვები ძალიან სახალისო და შთამბეჭდავი აღმოჩნდა ბავშვებისთვის“,- ამბობს მასწავლებელი მარინა ბურდული.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“