მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნინოწმინდის მუნიციპალიტეტის სოფელ გორელოვკის N3 საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა კრიტიკული აზროვნების, არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის განვითარებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა. ამ მიმართულებით კი არაერთი საგანმანათლებლო ღონისძიება იმართება.
ახალხან, სკოლაში პროექტის - „XXI საუკუნის პრობლემები, გენმოდიფიცირებული პროდუქტების ბიოლოგიური უსაფრთხოება“ ფარგლებში მეათე- მეთერთმეტე კლასის მოსწავლეების მონაწილეობით, მოეწყო საინფორმაციო პრეზენტაცია თემებზე - „გენმოდიფიცირებული პროდუქტები“, „გენმოდიფიცირებული საკვების გამოყენება შიმშილისგან ხსნა თუ ჯანმრთელობის რისკები“.
მოსწავლეებმა გენმოდიფიცირებული პროდუქტების წარმოებაზე, გენმოდიფიცირებული საკვები პროდუქტების მოყვანის დადებით და უარყოფით ეფექტზე.
პრეზენტაციის დასრულების შემდგომ გაიმართა დისკუსია, დამსწრე საზოგადოებამ გამოთქვა მოსაზრებები ზემოთხსენებულ აქტუალურ საკითხებზე.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
დაფიქსირდა თუ არა მუნის შემთხვევები სკოლებსა და ბაღებში - etaloni.ge ოფიციალურ უწყებებს დაუკავშირდა
IZRUNE.GE ბათუმში! - წარმატებული მოსწავლეების დაჯილდოების საზეიმო ღონისძიება ამჯერად შავიზღვისპირეთში გაიმართა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„მათ არასოდეს დაავიწყდებათ ამ დღის ემოციები“
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე