მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა იოანე ბოლნელის სახელობის სკოლაში პედაგოგთა ხელმძღვანელობით არაერთი საინტერესო პროექტი და აქტივობა იმართება.
ამჯერად, VII ბ კლასში დამრიგებლის - ხატია რაზმაძის ორგანიზებით დაიწყო პროექტი „სტუმრად ჩემი შვილის კლასში“.
პროექტის მიზანია, მშობლებმა უკეთ გაიცნონ თავიანთი შვილის კლასელები, ბავშვებმა კი მათი თანაკლასელის მშობლები.
„ბავშვები იზრდებიან, ეცვლებათ გემოვნება, ინტერესები, შეხედულებები და ღირებულებები. შესაბამისად მნიშვნელოვანია მშობლები უკეთ ვიცნობდეთ როგორც საკუთარ შვილებს, ასევე შვილის კლასელებს, რომლებთანაც ძალიან დიდ დროს ატარებენ მთელი დღის განმავლობაში. ეს პროექტი კი მისცემს შესაძლებლობას თითოეულ მათგანს სულ სხვა თვალით დაინახონ ერთმანეთი, მეტი ისაუბრონ, მოძებნონ საერთო ინტერესები, შეხედულებები და მოისმინონ საინტერესო რჩევები ერთმანეთისგან“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
აღსანიშნავია, რომ სკოლაში, მოსწავლეთა სასწავლო პროცესში მშობელთა ჩართულობას დიდი ყურადღება ექცევა.
„თებერვალი ჩვენს სკოლაში მშობელთა ჩართულობის თვეა! მადლობა ბატონ მირიანს, თომას მამიკოს დღეს ჩვენთან სტუმრობისთვის“, - ამბობენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი