მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N118 საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა წიგნიერების დონის ამაღლებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა. სწორედ ამიტომ, პედაგოგთა ხელმძღვანელობით, ისინი სხვადასხვა საგანმანათლებლო ღონისძიებასა და პროექტში აქტიურად ერთვებიან.
ამჯერად, მოსწავლეები წიგნის დღეებთან დაკავშირებით გამართულ საინტერესო ღონისძიებაში მონაწილეობდნენ.
თბილისში, ექსპო-ჯორჯიაში, 10-12 ნოემბერს, თბილისის წიგნის დღეები გაიმართა, რომელშიც სკოლის მე-72 კლასის მოსწავლეები დამრიგებელ ხათუნა თაყაძის ხელმძღვანელობით ჩაერთნენ. მოსწავლეები წინასწარ გაეცნენ გამომცემლობების წარმოდგენილ კატალოგებს.
როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, წლევანდელი წიგნის დღეებზე წარდგენილი იყო მრავალფეროვანი საბავშვო პროგრამა, შემეცნებითი ღონისძიებები.
„აღნიშნულ ღონისძიებაზე გავეცანით ახალ საბავშვო გამოცემებს, დავესწარით საინტერესო პრეზენტაციას, ვმონაწილეობდით ვიქტორინაში, შევხვდით ზღაპრის გმირებს“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
აქტივობებში ბავშვები დიდი ხალისით, ინტერესითა და ენთუზიაზმით მონაწილეობდნენ.
აღსანიშნავია, პედაგოგები მოსწავლეებს წიგნის კითხვის სიყვარულს დაწყებითი კლასებიდანვე ასწავლიან.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი