| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

შეფასება მოსწავლეების მოტივაციისთვის, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორია. საინტერესოა, როგორ მოქმედებს დაბალი ნიშანი მოსწავლეზე? - ხშირად, სწორედ მიღებული ქულა განაპირობებს მათი აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესებას ან პირიქით - გაუარესებას.
ყველა მოსწავლე ინდივიდუალურია, შესაბამისად ყველა მათგანს თავისებური მიდგომა სჭირდება. ზოგოსთვის ცუდი ნიშანი სტიმულის მიმცემია - ჯიუტად გამოასწოროს ის და დაამტკიცოს, რომ უკეთესს იმსახურებს და ზოგისთვის ეს მოტივაციის ჩამხშობია - ფიქრობს, რომ უკეთ გაკეთება არ შეუძლია.
მოსწავლეების შეფასებისას, ისევე, როგორც ყველგან, ოქროს შუალედის დაცვა აუცილებელია. ხშირად, მათ წახალისება სჭირდებათ, მაგრამ ამავდროულად, მნიშვნელოვანია, რომ შეფასება ობიექტურად მოხდეს. ამ შემთხვევაში კი, მასწავლებლების დილემის წინაშე აღმოჩნდებიან.
როგორ უნდა შეაფასოს მასწავლებელმა მოსწავლე ობიექტურად და ამავდროულად წაახალისოს ის?
უცხოელი მკვლევარები ფიქრობენ, რომ მასწავლებელს უნდა ჰქონდეს უნარი წინასწარ ამოიცნონ მათი ქმედების შედეგები და შეფასება სწორედ ამის მიხედვით გააკეთონ, გამონახონ მოსწავლეებთან საერთო ენა და დაუძლეველი საკითხი, მათთან ინდივიდუალურად გაიარონ.
შექება ერთ-ერთი მნიშვნელოვანია მოტივაციის ამაღლებისთვის, ამიტომ მასწავლებლებმა მოსწავლეების ძლიერ მხარეები თუ დადებით თვისებები აუცილებლად უნდა აღნიშნონ. ასევე მნიშვნელოვანია კრიტიკა, მხოლოდ მკაცრად გაკონტროლებული ტონით, რადგან მოსწავლე არ დაიძაბოს და ამან, მასზე უარყოფითად არ იმოქმედოს.
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
„მასწავლებელთა პრემიები სამინისტროდან არ მოდის... მიმართეთ რესურსცენტრს“ - ოფიციალური განმარტება ფულად ჯილდოსთან დაკავშირებით
„ელჟურნალის სტატისტიკის მონაცემებში დაფიქსირებულია ტექნიკური ხარვეზი“ - როდიდან განახლდება სტატისტიკა
მინისტრის გადაწყვეტილება ყველა საჯარო სკოლას ეხება - სამეურვეო საბჭოს შემდეგ, ინიციატივას პირდაპირ სამინისტრო განიხილავს
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
ღონისძიების ერთ-ერთი ყველაზე ემოციური მომენტი თოვლის ბაბუის გამოჩენა გახდა
მოსწავლეებმა წელიწადის ოთხი დრო - გაზაფხული, ზაფხული, შემოდგომა და ზამთარი - სპექტაკლის სახით წარმოადგინეს
მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან