სიახლეები
სიახლეები

„მომავალი პედაგოგი“ შედეგებს აჯამებს - დეტალები
01-06-2023
-
+


მიმდინარე კვირას, გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდის ინიციატივით მომავალი მასწავლებლების წამახალისებელ სასტიპენდიო პროექტის პარტნიორ უნივერსიტეტებთან და სხვა გრანტიორ ორგანიზაციებთან სამუშაო შეხვედრა გაიმართა.

შეხვედრის მიზანს წარმოადგენდა იმ პროგრამის შეჯამება, რომელსაც ფონდი 7 რეგიონალურ უნივერსიტეტთან ერთად ახორციელებს და რომლის მიზანიცაა წარმატებული სტიპენდიანტების, მომავალი პედაგოგების სტიპენდიებით წახალისება.

ღონისძიებას ფონდის დამფუძნებელმა ინნა გუდავაძემ და ფონდის დირექტორმა ზურაბ კერვალიშვილმა უმასპინძლეს. პარტნიორი უნივერსიტეტების გარდა შეხვედრას გპფ-ს გრანტიორი ორგანიზაციების წარმომადგენლებიც დაესწრნენ და ერთად განიხილეს და შეაჯამეს ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხები როგორიცაა: მომავალი პედაგოგების სტაჟირება, მათი დასაქმება, გამოწვევები და სტიპენდიანტთა ახალი პროგრამები, რომლებსაც უკვე პარტნიორი ორგანიზაციები ერთობლივად განახორციელებენ.

„გვიხარია, რომ დღეს ერთად ვაჯამებთ ჩვენი სასტიპენდიო პროგრამის შედეგებს, რომლის ფარგლებშიც 90-მდე მომავალ პედაგოგს ვაძლევთ სტიპენდიას. ეს მხოლოდ ფინანსური მხარდაჭერა არაა ჩვენი მხრიდან, ეს რეგიონში მცხოვრები ახალგაზრდების ერთგვარი მოტივაციაა მოვიდნენ ამ პროფესიაში, ისწავლონ, წარმოაჩინონ საკუთარი შესაძლებლობები და მუდმივი ზრდისა და განვითარებისკენ იყვნენ მიმართულნი. დღეს ალბათ განსაკუთრებით სჭირდება ქვეყანას განათლებული პედაგოგი, ისეთი პედაგოგი, რომელიც ახლებურ მომავალს ჩაუყრის საფუძველს. მადლობა, რომ ამ საქმეში მარტონი არ ვართ და პარტნიორ უნივერსიტეტებთან ერთად ჩვენი სხვა გრანტიორებიც გვერდში გვიდგანან. იმედია ბევრი ორგანიზაცია აიღებს ჩვენს მაგალითს და კიდე უფრო მეტი ინვესტიცია განხორციელდება საგანმანათლებლო მიმართულებით“, - აღნიშნა ფონდის დირექტორმა ზურაბ კერვალიშვილმა.

სასტიპენდიო პროგრამის ფარგლებში დღემდე დახარჯული ინვესტიცია 220,000 ლ-ს აღემატება.

პროექტი "მომავალი პედაგოგი" ფონდის მიერ ინიცირებული წახალისების სასტიპენდიო პროექტია. იგი 2020 წლიდან პარტნიორ სახელმწიფო უნივერსიტეტებში ხორციელდება და თითო უმაღლესი სასწავლებლიდან 10 წარმატებულ სტუდენტს აერთიანებს. მისი მიზანია ხელი შეუწყოს პედაგოგის პროფესიის პოპულარიზაციას, დამატებითი მოტივაცია გაუჩინოს რეგიონში მცხოვრებ ახალგაზრდებს და პარტნიორ უნივერსიტეტებში შექმნას მაღალი აკადემიური მოსწრების აბიტურიენტების მოზიდვის მეტი შესაძლებლობა. სტიპენდიის თვიური ოდენობა შეადგენს 150 ₾-ს. მაღალი აკადემიური მოსწრების სტიპენდიანტებს უნივერსიტეტები თავად არჩევენ.

სასტიპენდიო პროგრამის ფარგლებში ფონდს ამჟამად 63 სტიპენდიანტი ჰყავს 7 სახელმწიფო უნივერსიტეტში: გორის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახ უნივერსიტეტი, ზუგდიდის შოთა მესხიას სახ. უნივერსიტეტი, თელავის იაკობ გოგებაშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტი და აკაკი წერეთლის სახ. ქუთაისის სახ. უნივერსიტეტი.

გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდი 2017 წელს შეიქმნა და მისი მისიაა ხელი შეუწყოს ქვეყანაში განათლების სისტემის განვითარებას. იგი მიზნად ისახავს განათლების საერთო ხარისხის ამაღლებას, განათლების სტანდარტების გაუმჯობესებასა და მასზე ხელმისაწვდომობის გაზრდას. საკუთარი საქმიანობითა და განათლების სექტორში ინვესტირებით "გპფ" მოწოდებულია, შეიქმნას საჯარო და კერძო პარტნიორობის წარმატებული მოდელი ეროვნული განათლების სისტემის მხარდასაჭერად. ბოლო 5 წლის განმავლობაში ფონდის მიერ დაფინანსდა 30-მდე საგანმანათლებლო პროექტი. "გპფ-ს" ფინანსური ინვესტიცია განათლების სექტორში აღემატება 4 მლნ. ლარს.

ფონდის მიერ დაფინანსებული პროექტების თანადამფინანსებლები და პარტნიორები არიან ისეთი ორგანიზაციები და ინსტიტუტები, როგორებიცაა: ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი - საქართველო, საქართველოს გაეროს ბავშვთა ფონდი, USAID, UNDP, საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ცენტრი, Konrad Adenauer Stiftung, საქართველოს პარლამენტის ევროპასთან ინტეგრაციის კომიტეტი, საინფორმაციო ცენტრი ნატოსა და ევროკავშირის შესახებ, Public Institution Educational Debate Centre in Lithuania, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი და სხვა ორგანიზაციები.

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ცვლილებები მასწავლებელთა სქემაში - მთავრობის დადგენილება გამოქვეყნდა

თბილისის ბაღების თანამშრომლებს ხელფასი 10 პროცენტით და კიდევ 125 ლარით გაეზრდებათ

400-მდე ახალი ვაკანსია საჯარო და კერძო სკოლებში - რომელი საგნის სპეციალისტებზეა მოთხოვნა

 ავტორიზაციის საბჭო 15 იანვარს ხუთი სკოლის მონიტორინგის შედეგს განიხილავს

რომელ საგნებს უნდა მიეთითოს გაუქმება ან წაშლა და რა თარიღით უნდა ასახოთ საგანი, რომელც II სემესტრიდან ისწავლება

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

 შრომის საჯარო სკოლაში შობა-ახალი წელი იზეიმეს


სკოლაში მოსწავლეთა მოტივაციასა და განწყობაზე დირექცია და პედაგოგები აქტიურად ზრუნავენ

როგორც სკოლაში გვიყვებიან, ნაძვის ხე უნდა ყოფილიყო ნებისმიერი ნარჩენისგან, სადაც ბავშვებს უნდა გამოევლინათ შემოქმედებითი უნარები 

საინტერესო

საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება 

მასთან დაკავშირებით საინტერესო ლეგენდა არსებობს 

ერთ-ერთი დავალების შესასრულებლად, მთელი გუნდი გიგანტური სანტას ქუდის ქვეშ გადაადგილდება

სხვა მაგალითებს აქვთ მასწავლებლის მინაწერიც

სიახლეები
საზოგადოება