მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ლისაბონში, eTwinning-ის ამბასადორებისთვის გაიმართა პროფესიული განვითარების სემინარი, რომელსაც ესწრებოდა 100 მონაწილე, პროგრამაში ჩართული 44 ქვეყნიდან.
საქართველოდან, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მხარდაჭერით, სემინარს დაესწრო პროგრამის ორი ამბასადორი რუსუდან კარკაძე და თემურ ჯვარშეიშვილი. სემინარის მთავარი თემა გახლდათ ინოვაციური საგანმანათლებლო საზოგადოების შექმნა/ გაძლიერება.
ღონისძიება მისასალმებელი სიტყვით გახსნა ევროკომისიის წარმომადგენელმა ვილჰელმ ვუკოვიჩმა, რომელმაც ისაუბრა eTwinning-ის როლზე ინოვაციური საზოგადოების ფორმირებაში და ამბასადორების მისიაზე. სემინარის მეორე და მესამე დღე სრულად დაეთმო სამუშაო შეხვედრებს მცირე ჯგუფებში.
შეგახსენებთ რომ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, ევროკომისიის მხარდაჭერით eTwinning-ის პროგრამას 2013 წლიდან ახორციელებს. პროგრამაში ჩართულია ევროპის 44 ქვეყანა, საქართველოდან პროგრამაში რეგისტრირებულია 2 300 მასწავლებელი 1 300 სკოლიდან. ქართველმა მასწავლებლებმა 5000-მდე პროექტში მიიღეს მონაწილეობა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალის ცვლილებებთან დაკავშირებით შეხვედრები ჩატარდება - რესურსცენტრებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის რეგისტრაცია 8 სექტემბერს სრულდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს შედეგი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ შრომა, ცოდნის სიყვარული და მიზნისკენ სვლა ყოველთვის გამოიღებს ნაყოფს“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი