მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მოსწავლეებს საჭიროებების მიხედვით შეთავაზებული დავალებები ავითარებს, თუმცა არანაკლებ მნიშვნელოვანია შესრულებული დავალების შესწორება ისე, რომ მიღებულმა შეფასებამ ბავშვს სწავლისადმი მოტივაცია გაუჩინოს და არა პირიქით.
ნებისმიერ დავალებას, რომელსაც მოსწავლეებს ვთავაზობთ, უნდა ახლდეს შეფასების რუბრიკაც. მოსწავლემ დავალების შესრულებამდე გარკვევით უნდა იცოდეს, რას ითხოვთ მისგან, რას მიექცევა ყურადღება მის ნამუშევარში და რის მიხედვით შეფასდება ის.
მოსწავლის ცოდნის დასადგენად შეგიძლიათ ჰოლისტური და ანალიტიკური რუბრიკის გამოყენება. აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ ჰოლისტური რუბრიკა ნაკლები ინფორმაციის შემცველია, ამიტომ თუ აპირებთ, რომ მოსწავლეს განმსაზღვრელი შეფასება დაუწეროთ, უმჯობესია, ანალიტიკური რუბრიკა გამოიყენოთ.
ექსპერტები აღნიშნავენ, რომ კომპლექსური დავალებები სოლო ტაქსონომიის მიხედვით უნდა შეფასდეს, რათა მოსწავლის ცოდნის დონე გამოიკვეთოს და პედაგოგმა მოსწავლის საჭიროებები უკეთესად დაადგინოს. მიუხედავად იმისა, მოსწავლეთა ნამუშევრებს რომელი ხერხით შეამოწმებთ, ყველა შემთხვევაში განმავითარებელი უკუკავშირი აუცილებელია.
მოსწავლეების სწავლისადმი მოტივაცია გაიზრდება თუ გაითვალისწინებთ შემდეგს:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი