მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მოსწავლეებს საჭიროებების მიხედვით შეთავაზებული დავალებები ავითარებს, თუმცა არანაკლებ მნიშვნელოვანია შესრულებული დავალების შესწორება ისე, რომ მიღებულმა შეფასებამ ბავშვს სწავლისადმი მოტივაცია გაუჩინოს და არა პირიქით.
ნებისმიერ დავალებას, რომელსაც მოსწავლეებს ვთავაზობთ, უნდა ახლდეს შეფასების რუბრიკაც. მოსწავლემ დავალების შესრულებამდე გარკვევით უნდა იცოდეს, რას ითხოვთ მისგან, რას მიექცევა ყურადღება მის ნამუშევარში და რის მიხედვით შეფასდება ის.
მოსწავლის ცოდნის დასადგენად შეგიძლიათ ჰოლისტური და ანალიტიკური რუბრიკის გამოყენება. აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ ჰოლისტური რუბრიკა ნაკლები ინფორმაციის შემცველია, ამიტომ თუ აპირებთ, რომ მოსწავლეს განმსაზღვრელი შეფასება დაუწეროთ, უმჯობესია, ანალიტიკური რუბრიკა გამოიყენოთ.
ექსპერტები აღნიშნავენ, რომ კომპლექსური დავალებები სოლო ტაქსონომიის მიხედვით უნდა შეფასდეს, რათა მოსწავლის ცოდნის დონე გამოიკვეთოს და პედაგოგმა მოსწავლის საჭიროებები უკეთესად დაადგინოს. მიუხედავად იმისა, მოსწავლეთა ნამუშევრებს რომელი ხერხით შეამოწმებთ, ყველა შემთხვევაში განმავითარებელი უკუკავშირი აუცილებელია.
მოსწავლეების სწავლისადმი მოტივაცია გაიზრდება თუ გაითვალისწინებთ შემდეგს:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
625-ლარიანი სახელფასო დანამატი საჯარო სკოლის მოქმედი პედაგოგებისთვის - ყველა დეტალი
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
აქტივობას ხელმძღვანელობდა პედაგოგი იზოლდა დანელია
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს