სიახლეები
სკოლები

„ვინ უკეთ იცნობს საქართველოს?“- ქუთაისის N40 სკოლაში ინტელექტუალური თამაში ჩატარდა
23-06-2022
-
+


ქუთაისის N40 საჯარო სკოლაში მთელი სასწავლო წლის განმავლობაში მოსწავლეებს საინტერესო და განვითარებაზე ორიენტირებულ აქტივობებს სთავაზობდნენ. 

სკოლაში საზოგადოებრივი მეცნიერებების კათედრის ინიციატივით ინტელექტუალური თამაში - „ვინ უკეთ იცნობს საქართველოს?“ ჩატარდა.

მასში მოსწავლეებმა თავიანთი ცოდნა და შესაძლებლობები წარმატებით წარმოაჩინეს. თამაში ღია, დახურული ტიპისა და ფოტო კითხვებს მოიცავდა.

კონკურსში შედეგი კლასები მონაწილეობდნენ:

  • მე-6 (დამრიგებელი: თეა მეშველიანი) კლასის ორი გუნდი: „სინათლე” და „შავი მარგალიტი”;
  • მე-6 (დამრიგებელი: ნინო ბანცაძე) კლასის სამი გუნდი: „მზის შვილები“, „ბავშვები 407-ე ოთახიდან“, „მუშკეტერები“;
  • მე-6 (დამრიგებელი: ვახტანგ შარადენიძე) კლასის ერთი გუნდი „ევრიკა“;
  • მე-6 (დამრიგებელი სალომე საგანელიძე) კლასის სამი გუნდი: „არწივები“, „ედელვაისი“, „შევარდენი“.
თითოეული გუნდი 6 მონაწილისგან შედგებოდა. მოსწავლეებმა ღირსეულად ისპარეზეს.

კონკურსი სულ 5 ეტაპად გაიმართა. 

ბოლოს ერთმანეთს შეხვდა 4 ტურის შედეგად გამოვლენილი ყველაზე მაღალქულიანი გუნდები შეხვდნენ. ესენი იყვნენ „მზის შვილები”, ,,შევარდენი”, ,,შავი მარგალიტი” და ,,ბავშვები 407 ოთახიდან”.

ბოლო ეტაპზე გაიმართა ბლიც კითხვების ეტაპი, სადაც სუკეთესო შედეგი მიიღო გუნდმა „ბავშვები 407-ე ოთახიდან” (მარიამ როინიშვილი, გიორგი გელენიძე, მე-6 კლასი დამრიგებელი: ნინო ბანცაძე). ქულების დაჯამების შემდეგ პირველი ადგილი წილად ხვდა მე-6 კლასის გუნდს „შავი მარგალიტი”, მათ 46 ქულა დააგროვეს.

შეხვედრებს ისტორიის პედაგოგი ნინო ბანცაძე უძღვებოდა.

„კონკურსის მიზანი ეფუძნებოდა საგნის ჩვენი საქართველოს ეროვნულ მიზნებს : საზ.მეც.დაწყ.(II).1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ისტორიული ფაქტებისა და მოვლენების ქრონოლოგიურ ჭრილში გააზრება და გადმოცემა. მათი დაკავშირება თანამედროვე სოციალურ-კულტურულ გარემოსთან (მაგ.: სახელმწიფო, ისტორიული მემკვიდრეობა); (ისტორიული უნარები). საზ.მეც.დაწყ.(II).3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს საქართველოს მხარეების ბუნებრივი და სოციალურ-კულტურული მახასიათებლების შესწავლა/გამოვლენა;( გეოგრაფიული უნარები). შესაბამისად კონკურსის კითხვები წარმოდგენილი იყო ისტორიის, გეოგრაფიის, ეთნოგრაფის თემებიდან.
მეორე ადგილები გადაინაწილეს თანაბარი ქულებით მე-6 კლასის გუნდებმა (დამრიგებელი: ნინო ბანცაძე): ,,მზის შვილები“- 43 ქულა, ,,ბავშვები 407-ე ოთახიდან“-43, მესამე ადგილი წილად ხვდა მე-6 კლასის(დამრიგებელი: სალომე საგანელიძე) გუნდს -,,შევარდენი“- 38 ქულა. კონკურსში აქტიურად გაოირჩეოდა მე-6 და მე-6 კლასები, რადგან თითოეული ამ კლასიდან ჩართული იყო 18 მოსწავლე. ნომინაცია გამარჯვებული კლასი ყველა ეტაპის დაჯამებული ქულების მიხედვით გახდა მე-6 კლასი (ჯამი 111 ქულა). მეორე ადგილი მე-6 კლასი (ჯამი 68 ქულა), მესამე ადგილი მე-6 კლასი (ჯამი 54 ქულა), მეოთხე ადგილი მე-6 კლასი (ჯამი 22 ქულა). კონკურსი იყო მეტად საინტერესო, შემეცნებითი, სახალისო. ორიენტირებული მოსწავლეთა მოტივაციისა და ინტერესის გაღრმავებისკენ“,- წერია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.

იხილეთ ფოტოები:

კომენტარები


ეტალონი
კონკურსის პირველი და მეორე ეტაპები ტესტირების სპეციალური პორტალის საშუალებით გაიმართა
24 ივნისს „ეტალონის“ სამტრედიის დისტანციური კონკურსის ფარგლებში 2022 წლის „სამტრედიის ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა
გთავაზობთ კონკურსის მეორე ეტაპის ყველაზე მაღალქულიან მონაწილეთა რეიტინგს
სიახლეები
რამდენ აპლიკანტს გაუორმაგდება საგამოცდო დრო - სია
კონკურსის პირველი და მეორე ეტაპები ტესტირების სპეციალური პორტალის საშუალებით გაიმართა
სკოლები ახალ კადრებს ეძებენ - 64 ვაკანსია 2 დღეში
სექტემბრისთვის ჯამში 4 მილიონამდე  ახალი სახელმძღვანელო კომპლექტი დაიბეჭდება და დარიგდება
პიროვნება
სკოლები
დავით ჩიხრაძის  ხელმძღვანელობით მოსწავლეები წმინდა ნიკოლოზის სახელობის დიდებულ ნიკორწმინდის ტაძარს ეწვივნენ
ნინოწმინდის მერიის ორგანიზებით მეორე ტურში გამარჯვებული მოსწავლეები ორდღიანი ექსკურსიით სიღნაღს ეწვივნენ
ღონისძიებაზე მეოთხეკლასელებმა საპატიო სტუმარს - საბავშვო მწერალ თამარ ადამიას უმასპინძლეს
სკოლას წარმატებული მოსწავლეები ჰყავს, თუმცა კონკურსში უმაღლესი ქულა მე-9 კლასის მოსწავლემ, ანასტასია წოწორიამ დაიმსახურა
საინტერესო
რატომ არიან მასწავლებლები ყოველთვის დაღლილები - კვლევის შედეგი და რჩევები
„ამ მადლიან მადლისთვის გმადლობთ, მასწავლებელო!“ - ამ ლექსებით მეოთხეკლასელები პირველ მასწავლებელს დაემშვიდობებიან
ხანგრძლივი საზაფხულო არდადეგები მოსწავლეთა ფსიქიკაზე ცუდ გავლენას ახდენს
უსამართლობა ხომ არ არის მოსწავლეთა ბედნიერებასა და უბედურებაზე პასუხისმგებლობა მთლიანად მასწავლებლებს დავაკისროთ?
სიახლეები
საზოგადოება