მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სასწავლო წლის ბოლოს IV კლასის დამრიგებელმა, საკუთარი და სხვა მასწავლებლებისაგან მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე, თითოეულ მოსწავლეზე შემაჯამებელი წერილობითი შეფასება უნდა დაწერონ.
წერილობითი დახასიათების დაწერას პედაგოგებს ეროვნული სასწავლო გეგმა ავალდებულებს. მასში უნდა აღინიშნოს მოსწავლის აკადემიური მიღწევები, როგორ სძლევს მოსწავლე ამა თუ იმ საგანში სასწავლო პროგრამას, რა მიმართულებით სჭირდება დახმარება და ა.შ.
შემაჯამებელი წერილობითი შეფასება, სადაც დამრიგებელი დეტალურად აღწერს მოსწავლის შესაძლებლობებს, მხოლოდ მე-4 კლასში იწერება, ხოლო I,II,III კლასებში პედაგოგმა მოსწავლეთა მოკლე შეფასებები უნდა მოამზადოს.
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით, დაწყებით კლასებში, I-IV კლასებსა და V კლასის პირველ სემესტრში მხოლოდ განმავითარებელი შეფასება გამოიყენება. ამ კლასებში წლის ბოლოს საგნის მასწავლებლებმა უნდა დაწერონ მოსწავლის მოკლე წერილობითი შეფასება, რომელშიც დაახასიათებს მოსწავლეს, აღნიშნავს მის წარმატებებს და მიუთითებს, რაში სჭირდება მოსწავლეს დახმარება საკუთარი შესაძლებლობების უკეთ გამოსავლენად.
IV კლასის დამრიგებელმა კი, როგორც უკვე აღვნიშნეთ, თითოეულ მოსწავლეზე შემაჯამებელი წერილობითი შეფასება საკუთარი და სხვა მასწავლებლებისაგან მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე, უნდა დაწერონ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„დაგვიმატეთ 2 ქულა - კითხვები არასწორია, შეცდომაა თარგმანში... აღიარეთ შეცდომა!“ - აბიტურიენტების ნაწილი NAEC-ს მიმართავს
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
ევროპის ქვეყნების უმეტესობაში მშობლიურ ენაზე სწავლა უფასოა