| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

აკაკი ტერელაძის სახელობის ხონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქუტირის საჯარო სკოლის ისტორია-გეოგრაფიის მასწავლებელმა, მაია ფეიქრიშვილმა თავის მოსწავლეებთან - მარიამ ცაგურიასთან (XI კლ), მარიამ გრიგოლიასთან (X კლ) და თორნიკე რუხაძესთან (VIII კლ) ერთად ლიტერატურულ კონკურსში - „ჩვენი ქვეყნის ისტორიის საუკუნოვანი მარგალიტები“ მონაწილეობდა.
კონკურსის მონაწილეებმა საკონკურსოდ დაამუშავეს თემები: „მიწისქვეშა საგანძური“ (მ.ცაგურია), „ჩვენი დროის გმირი ივერი ბუაძე“ (მ.გრიგოლია) და „რუხაძეთა გვარის ისტორიისათვის“ (თ.რუხაძე).
ახლახანს, სკოლის დირექტორმა ზურაბ თოდუამ მიიღო იაკობ გოგებაშვილის სახელობის პედაგოგთა კავშირის თავმჯდომარის, აკადემიკოს გარი ჩაფიძის ხელმოწერით საპატიო სიგელი მასწავლებლის სახელზე და სიგელები მოსწავლეთათვის.
სკოლის დირექცია პედაგოგსა და მის მოსწავლეებს წარმატებას ულოცავს და წინსვლას უსურვებს.
„ვულოცავთ მასწავლებელსა და მოსწავლეებს ამ მნიშვნელოვან წარმატებას, ნამდვილად პატივია, ფლობდე იაკობ გოგებაშვილის სახელობის ნებისმიერი სახის ჯილდოს... გვინდა, მადლობა გადავუხადოთ პედაგოგთა კავშირის თავმჯდომარის მოადგილეს ქ-ნ ლეილა გეგეშიძეს, რომელმაც სიტყვიერადაც გადმოგვცა მადლობა საკონკურსოდ წარდგენილი საინტერესო თემებისათვის, აქტიურობისათვის და სიურპრიზად დაგვიტოვა ერთ-ერთი თემის, როგორც კონკურსის საუკეთესო და გამორჩეული ნამუშევრის, დაბეჭდვა ჟურნალის - „სკოლა და ცხოვრება“ სპეციალურ გამოშვებაში. ასე დავიწყეთ 2022. ეს ერთი და სხვა მრავალი წარმატება... “,- აღნიშნულია დირექციის წერილში.
იხილეთ ფოტო:
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
„მასწავლებელთა პრემიები სამინისტროდან არ მოდის... მიმართეთ რესურსცენტრს“ - ოფიციალური განმარტება ფულად ჯილდოსთან დაკავშირებით
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
ღონისძიების ერთ-ერთი ყველაზე ემოციური მომენტი თოვლის ბაბუის გამოჩენა გახდა
მოსწავლეებმა წელიწადის ოთხი დრო - გაზაფხული, ზაფხული, შემოდგომა და ზამთარი - სპექტაკლის სახით წარმოადგინეს
მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას