მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებელთა პროფესიული განვითრების ეროვნული ცენტრის მიერ etaloni.ge-სთვის მოწოდებული ინფორმაციით, 2021 წელის კომპეტენციის დადასტურების გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემდგომ სექტემბერში სტატუსი 1079-მა პრაქტიკოსმა პედაგოგმა აიმაღლა.
აღსანიშნავია, რომ გამოცდაზე 8716 პრაქტიკოსი მასწავლებელი იყო რეგისტრირებული, თუმცა, მათგან გამოცაზე 6932 აპლიკანტი გავიდა.
ცენტრის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, საგნობრივი და პროფესიული კომეტენციები გაცილებით მეტმა პედაგოგმა დაადასტურა, თუმცა იმის გამო რომ საბოლოოდ მათ ვერ შეძლეს 19 კრედიტის მოპოვება, გამოცდის ჩაბარების მიუხედავად სტატუსის ამაღლება მაინც ვერ მოახერხეს.
როგორც მასწავლებლის სახლმა მოგვწერა:
2021 წელს საგნობრივი კომპეტენცია დაადასტურა 2169 პრაქტიკოსმა მასწავლებელმა:
1 კრედიტზე - 1041-მა პრაქტიკოსმა;
4 კრედიტზე - 538-მა პრაქტიკოსმა;
7 კრედტიზე - 328 პრაქტიკოსმა;
10 კრედტიზე - 262-მა პრაქტიკოსმა.
პროფესიული კომპეტენცია დაადასტურა 1720-მა პრაქტიკოსმა მასწავლებელმა:
1 კრედიტზე - 1030-მა პრაქტიკოსმა;
4 კრედიტზე - 404-მა პრაქტიკოსმა;
7 კრედტიზე - 178-მა პრაქტიკოსმა;
10 კრედტიზე - 108 პრაქტიკოსმა.
იხილეთ: 2021 წლის გამოცდა მასწავლებლობის 18 320 მსურველიდან მხოლოდ 4488-მ ჩააბარა
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“
გაიზრდება ხელფასები, შეიცვლება დაფინანსების მოდელი და განახლდება კვალიფიკაცია, თუმცა როდის უცნობია - რას ვკითხულობთ მთავრობის 2026-2029 წლის გეგმაში
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
„კალის საჯარო სკოლა ულოცავს მარიამ მარგველანსა და სალომე ხარძიანს ამ დიდ წარმატებას“
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“