მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ღარის საჯარო სკოლა ახალი სასწავლო წლის დაწყებას მაქსიმალური მზაობით შეხვდა.
სკოლამ სასწავლო პროცესი ჰიბრიდული მოდელის გარეშე, ტრადიციულად, საკლასო ოთახებში დაიწყო.
„საქართველოს ოკუპირებული ტერიტორიების, შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტროდან დროულად მიღებულმა რეკომენდაციებმა საშუალება მოგვცა გაგვეთვალისწინებინა ყველა გარემოება კოვიდ 19-თან დაკავშირებული პრევენციული ღონისძიებების გასატარებლად. სკოლაში მოწყობილია საიზოლაციო ოთახი, ექიმის კაბინეტი აღჭურვილია მედიკამენტებითა და ინვენტარით; მოსწავლეები სკოლის შემოსასვლელში გაივლიან დეზობარიერსა და თერმოსკრინინგს, შემოსასვლელშივე განთავსებულია ხელსაბანი და ხელის სადეზინფექციო ხსნარი; სრულადაა აღჭურვილი და მოწესრიგებული სველი წერტილები. მშობლები ინფორმირებული არიან სასკოლო განრიგის, საგანგებო სიტუაციებში სამოქმედო გეგმისა და მშობლის/კანონიერი წარმომადგენლის ვალდებულებების შესახებ.
სკოლის ადმინისტრაციას, ტექნიკურ პერსონალსა და პედაგოგიურ კოლექტივს გაცნობიერებული აქვთ კოვიდ 19-თან დაკავშირებით ქვეყანაში მიმდინარე მოვლენები და იცავენ ყველა რეკომენდაციას, რათა თავიდან ავიცილოთ ახალი ინფექციის გავრცელება“,- ნათქვამია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მასწავლებლის გამოცდის ჩატარების წესში ცვლილებები შევიდა - მინისტრის ბრძანება ძალაშია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი