მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის ორგანიზებით, სკოლებში ახალი პროექტის „შეფასება განვითარებისათვის“ ფარგლებში საცდელი ტესტირებები ჩატარდა. აპრობაციის მიზანი ელექტრონული სისტემისა და ასევე დავალებების გამოცდა იყო.
ცენტრის ინფორმაციით, მათემატიკისა და ქართული ენისა და ლიტერატურის საცდელ ტესტირებებში პირველ ეტაპზე მონაწილეობა 60-მდე საჯარო სკოლამ მიიღო.
პროცესის მიმდინარეობას ადგილზე შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის დირექტორი სოფიო გორგოძე გაეცნო.
ტესტირება მე-5 და მე-7 კლასის მოსწავლეებს ჩაუტარდათ, რადგანაც პროექტის სამიზნე აუდიტორიას - მე-4 და მე-6 კლასის მოსწავლეებს - სასწავლო პროგრამა ჯერ არ აქვთ დასრულებული.
პროექტის პილოტირება მაისის თვეში ჩატარდება და მასში 300-მდე სკოლის მე-4 და მე-6 კლასის მოსწავლეები ჩაერთვებიან.
პროექტის „შეფასება განვითარებისათვის“ მიზანია დაეხმაროს დაწყებითი საფეხურის (მე-4, მე-6) მოსწავლეებსა და მათ მშობლებს, თვალი ადევნონ სასწავლო პროცესის პროგრესს და მიიღონ ინფორმაცია სასწავლო საჭიროებების შესახებ. პროექტი მისცემს სკოლას შესაძლებლობას, დააკვირდეს სწავლა-სწავლების ტენდენციებს როგორც ცალკეული კლასის, ასევე ზოგადად, სკოლის დონეზე.
მომავალში ამ პროექტში მე-10 კლასელების ჩართვაც იგეგმება.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
რა კვალიფიკაცია მოეთხოვებათ დასაქმების მსურველებს - ბაღების ავტორიზაციის საბჭოს წევრობის კანდიდატთა შესარჩევად ვაკანსია გამოცხადდა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
დირექცია და პედაგოგები სასწავლო პროცესის განახლებისთვის ემზადებიან
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი