მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სავანეთის საჯარო სკოლის 4-მა პედაგოგმა სტატუსი აიმაღლა და უფროსი პედაგოგი გახდა. სკოლის დირექცია ულოცავს ხეირ ხალილოვს, ირმა ინაძეს, მინაია ისმაილოვასა და ამაია ფატულაევას დამსახურებულ სტატუსს და წინსვლას უსურვებს.
„სკოლას სჭირდება მშვიდობიანი უსაფრთხო გარემო, სადაც მოსწავლე დაცული იქნება და განვითარების მეტი საშუალება ექნება.
მასწავლებელი აფასებს პორტფოლიოს, სადაც მოსწავლე აღწერს, რა შედეგი მიიღო, რა ისწავლა, როგორ გაიზარდა, როგორ გამოავლინა ძლიერი მხარეები. ახალისებს მოსწავლეების ინიციატივას, რთავს მოსწავლეს სოციალურ თუ საკლასო პროექტებში, ეხმარება მოსწავლეს კრეატიული ნიჭის გამოვლენა.
კარგი მასწავლებელი მუდმივად უნდა ზრუნავდეს პროფესიულ ზრდაზე, კითხულობდეს ლიტერატურას, ესწრებოდეს ტრენინგებს, რათა მიღებული ცოდნა-განათლება ინოვაციური მეთოდები დანერგოს საკლასო ოთახში.
სავანეთის საჯარო სკოლაში სასკოლო განათლების ახალი სისტემა უკეთესად მუშაობს და ვითარდება, რაც აიხსნება კომპეტენტური სერთიფიცირებული პედაგოგების არსებობით. სკოლას კიდევ 4 უფროსი პედაგოგი შეემატა; ხეირ ხალილოვი, ირმა ინაძე, მინაია ისმაილოვა, ამაია ფატულაევა.
სავანეთის საჯარო სკოლა ულოცავს მათ უფროსი პედაგოგების სტატუსის მიღებას და წინსვლას, წარმატებებს უსურვებს“,-აღნიშნულია სკოლის განცხადებაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პედაგოგები და აღმზრდელ-მასწავლებლები ფულად ჯილდოს მიიღებენ - მუნიციალური ბიუჯეტი
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ყოველი ახალი სასწავლო წლის დაწყებას მომზადებულნი და ამაღლებული განწყობით ვხვდებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი