| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ონის მუნიციპალიტეტის გლოლის საჯარო სკოლის ეკო-კლუბმა „შოვმა“ სოციალური პროექტი განახორციელა.
პროექტში, სახელწოდებით, „ჩვენი ტყე ჩვენი მომავალია“, მონაწილეობა მიიღო და ხე-ტყის დამუშავების ნებართვა გასცა რაჭა-ლეჩხუმ-ქვემო სვანეთის სატყეო სამმართველომ, ხოლო ნებართვისა და ტრანსპორტირების თანხა დააფინანსა სასტუმრო „სანსეტ შოვმა“.
შეშის ტრანსპორტირებასა და დამზადებაში სოფელში მცხოვრები მოხალისე ახალგაზრდები მონაწილეობდნენ.
პროექტის მიმდინარეობისას არაერთი აქტივობა განხორციელდა: მოსწავლეებში და თემში ტყის მოვლა-პატრონობის შესახებ ინფორმირებულობის დონის ამაღლებისთვის, მოეწყო შეხვედრები მეტყევესთან, საკურორტო ზონაში ტყე დასუფთავდა სტიქიური მოვლენების გამო დაზიანებული ხეებისაგან და ამ შეშით, საზამთროდ, სოფელში მცხოვრები მოხუცები და სპეციალური საჭიროების მქონე მოსახლეობა მომარაგდა.
იხილეთ ფოტოები
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“