მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ოზურგეთის N1 საჯარო სკოლის პროფესიონალი პედაგოგიური საზოგადოება, დირექციის მხარდამხარ, თავს არ ზოგავს, რათა მოსწავლეებმა მიიღონ საფუძვლიანი განათლება და იმავდროულად, ღირსეული, მაღალი მოქალაქეობრივი თვითშეგნების მქონე ახალგაზრდებს დაულოცონ გზა ცხოვრების ახალ ეტაპზე.
სწორედ ამ ჰოლისტური მიდგომების დამსახურებით, ადგილობრივი მოსწავლეები იძენენ არა მხოლოდ საგნობრივ ცოდნას, სიღრმისეულ ინფორმაციას იღებენ იმ თარიღებთან დაკავშირებით, რომლებიც გარდამტეხი აღმოჩნდა ჩვენი ქვეყნის ისტორიაში.
მათ შორისაა 14 აპრილი - დედაენის დღე, რომელსაც ოზურგეთის N1 საჯარო სკოლელები მრავალფეროვანი აქტივობებით შეუერთდნენ.
დღეს გვინდა გაგაცნოთ მესამეკლასელების მიერ მოწყობილი წარმოდგენა, რომელსაც უწოდეს „ანბანთქება ჩრდილების თეატრში“ - ეს გახლდათ საგანთა შორის ინტეგტგრაციის ფარგლებში ჩატარებული აქტივობა, რომელმაც სასკოლო საზოგადოების დიდი მოწონება დაიმსახურა:
„მესამეკლასელებმა თითოეულ ასობგერაზე ლექსი, გამოცანა თუ ენის გასატეხი ჩრდილებით წარმოგვიდგინეს. საინტერესო და სახალისო აქტივობა ბუნებისმეტყველებისა და ქართული ენის ცოდნათა ინტეგრირებას წარმოადგენდა. მოსწავლეებმა ბუნებაში ახლახან ნასწავლი თემა ჩრდილი, ქართული ენაში, ასობგერების წარმოსადგენად გამოიყენეს“, - აღნიშნულია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
აღნიშნულთან დაკავშირებით ირაკლი კობახიძემ განაცხადა, რომ „საინტერესო იქნება ამ საკითხის შესაწვლა“
თუ ვინმეს უნდა მე-12 წლის დახურვა, შესაძლებელია საზღვარგარეთ დახურონ ან შევქმნათ სპეციალიზირებული სკოლები... - ირაკლი კობახიძე დამატებით განმარტებებს აკეთებს
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
ღონისძიებას ხელმძღვანელობდა მშობლიური ენის პედაგოგი - ოვსანნა ქეთციანი
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“