მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ პირველი სვირის საჯარო სკოლა მოსწავლეებს ხარისხიან და სიღრმისეულ განათლებას აძლევს.
პირველი სვირის საჯარო სკოლაში არ არსებობს კვირა არ ხორციელდებოდეს ისეთი აქტივობა, რომლიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა სამივე კატეგორიის ცოდნაზე გასვლას: ფაქტობრივი, პროცედურული, პირობისეული.
მასწავლებელთა თანამშრომლობა და კათედრებს შორის კავშირი საშუალებას იძლევა მიღწეული იქნას მიზანი.
დაწყებით საფეხურზე განხორცილდა პროექტი - „წითელქუდა“.
პროექტის სამიზნე ჯგუფებს წარმოადგენდნენ მე-4 და მე-5 კლასები.
პროექტს ხელმძღვანელობდნენ ინგლისური ენის მასწავლებელი სოფიო ჟღენტი და ხელოვნების მასწავლებელი ნანა ნებიერიძე.
პროექტის მიზანს წარმოადგენდა მოსწავლეებში სწავლის მოტივაციის ამაღლება და ნასწავლი ლექსიკური ერთეულების პრაქტიკაში გამოყენებას მინი-სპექტაკლის საშუალებით.
მოსწავლეებმა სრულად გაითავისეს დაკისრებული პასუხისმგებლობა, მოირგეს ზღაპრის პერსონაჟის როლები და საინტერესოდ წარდგნენ აუდიტორიის წინაშე.
როგორც სკოლაში გვეუბნებიან, მსგავსი მრავალფეროვანი აქტივობები მნიშვნელოვან და აუცილებელ პირობას წარმოადგენს დღევანდელ სასკოლო ცხოვრებაში.
სკოლის დირექცია მადლობას უხდის მასწავლებლებსა და მოსწავლეებს გაწეული შრომისათვის.
იხილეთ ფოტოები:
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
რა ფუნქცია ექნება და რას გააკეთებს სკოლებისთვის რეგიონული განვითარების სამინისტრო
„საქართველოს მოსახლეობის უდიდესი ნაწილი არ არის ორიენტირებული იმაზე, მათმა შვილებმა სწავლა გააგრძელონ ევროპულ უნივერსიტეტებში საბაკალავრო დონეზე“...
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
შემოდგომის დღესასწაულები სასკოლო გარემოს ჯადოსნურ ელფერს სძენს და მოსწავლეებიც დიდი ენთუზიაზმით იქცევიან ხოლმე ამ დღე-სასწაულების შემოქმედებად
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“