მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სარეკომენდაციო ესგ-ში დეტალურადაა გაწერილი ინფორმაცია არჩევითი საგნების შესახებ, რომელთა სწავლებაც „სკოლამ საკუთარი და მოსწავლეთა ინტერესის გათვალისწინებით“ უნდა შესთავაზოს ბავშვებს.
აღსანიშნავია, რომ არჩევითი საგნები ისწავლება კვირაში ორსაათიანი დატვირთვით, რაც შეეხება დამამთავრებელ კლასს, XII კლასის მეორე სემესტრში არჩევითი საგნები არ ისწავლება.
აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ არჩევითი საგნების სწავლებისას შესაძლებელია კლასი დაკომპლექტდეს პარალელური და/ან ერთი საფეხურის სხვადასხვა კლასის მოსწავლეებისგან.
„შესაძლებლობების შემთხვევაში, სასურველია სკოლამ მოსწავლეებს შესთავაზოს არჩევითი საგნების მაქსიმალურად ფართო არჩევანი. როგორც კერძო, ისევე საჯარო სკოლებს უფლება აქვთ მოსწავლეებს შესთავაზონ ამ მუხლის მე-7 პუნქტისგან განსხვავებული არჩევითი საგანი, რომელიც პასუხობს ეროვნული სასწავლო გეგმის მიზნებს. სკოლა ასევე განსაზღვრავს, რომელ საგნობრივ ჯგუფს მიაკუთვნებს ამ არჩევით საგანს. საჯარო სკოლა ვალდებულია ამ საგნის წლიური პროგრამა შეუთანხმოს სამინისტროს“. - ნათქვამია ეროვნულ სასწავლო გეგმაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალში რეგისტრაციის ინსტრუქცია
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ლამაზად მორთულ შენობაში მონატრებული მოსწავლეები უდიდესი სიყვარულით მიიღეს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას კიდევ ერთხელ ულოცავს სასწავლო პროცესის განახლებას და ყველას წარმატებულ აკადემიურ წელს უსურვებს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი