მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მხარდამჭერი ცენტრის სამმართველოs უფლებამოსილებების სესახებ ინფორმაციას, საჯარო სამართლის იურიდიული პირის – საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურის დებულებაში ვკითხულობთ.
ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მხარდამჭერი ცენტრის უფლებამოსილებებს განეკუთვნება:
ა) ფსიქოსაგანმანათლებლო შეფასებისა და კონსულტირების მომსახურების გაწევა, რომლის ფარგლებშიც ხორციელდება პირის/მოსწავლის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების განსაზღვრა/იდენტიფიკაცია, განათლების საუკეთესო ფორმის შერჩევა და საგანმანათლებლო პროცესთან დაკავშირებული საკონსულტაციო მომსახურების გაწევა;
ბ) ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების მოსწავლეებისთვის, მათი მშობლების/კანონიერი წარმომადგენლებისთვის, ადმინისტრაციისთვის, მასწავლებლებისთვის და ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტებისთვის საკონსულტაციო მომსახურების გაწევა საკუთარი უფლებამოსილების ფარგლებში;
გ) ცენტრის უფლებამოსილების ფარგლებში მანდატურთათვის/უფლებამოსილი პირებისთვის, ფსიქოსოციალური მომსახურების სპეციალისტებისთვის, საგანმანათლებლო დაწესებულების ადმინისტრაციისათვის, მასწავლებლებისთვის, ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტებისთვის, მოსწავლეებისათვის, მათი მშობლებისთვის/კანონიერი წარმომადგენლებისთვის ინკლუზიურ და სპეციალურ განათლებასთან დაკავშირებულ საკითხებზე საგანმანათლებლო ტრენინგების და საინფორმაციო ხასიათის შეხვედრების ჩატარება;
დ) საჯარო სკოლების მიერ ინკლუზიურ განათლებასთან დაკავშირებული სპეციალისტების შერჩევის პროცესში მონაწილეობა საკუთარი უფლებამოსილების ფარგლებში;
ე) საკუთარი უფლებამოსილების ფარგლებში, პროფესიული ზედამხედველობის გაწევა საჯარო სკოლებში ინკლუზიური განათლების უზრუნველყოფის პროცესზე;
ვ) საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში, ფსიქოსოციალური მომსახურების სპეციალისტებისთვის კონსულტაციის გაწევა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე და შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მოსწავლეებთან დაკავშირებული მომსახურების უზრუნველყოფის საკითხებზე;
ზ) ცენტრის საქმიანობასთან დაკავშირებული ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მიმართულებით მეთოდოლოგიური რესურსის, ტრენინგ-მოდულებისა და კონცეფციების შემუშავება;
თ) სამინისტროს ტერიტორიულ ორგანოებში ან/და საჯარო სკოლებში დასაქმებული, ინკლუზიურ და სპეციალურ განათლებასთან დაკავშირებული სპეციალისტებისთვის პროფესიული მხარდაჭერის უზრუნველყოფა;
ი) სამსახურის სხვა სტრუქტურული ერთეულებიდან მიღებული ინფორმაციის შესაბამისი დამუშავება საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში;
კ) ჯამური – კვარტალური, წლიური ანალიზის და ანგარიშების წარმოება და ამ მიზნით სტრუქტურული ერთეულებიდან შესაბამისი ინფორმაციის გამოთხოვა;
ლ) ამ დებულებითა და სხვა ნორმატიული აქტებით გათვალისწინებული იმ ფუნქციების განხორციელება, რაც დაკავშირებულია სამსახურის მიზანთან.“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
პროგრამების ჩამონათვალი, რომელთაც შესაძლოა აკრედიტაცია შეუჩერდეს
„თუკი აბიტურიენტები განაცხადს/დოკუმენტს არ წარმოადგენენ შესაბამის ვადებში, ისინი ვერ მიიღებენ მონაწილეობას ერთიან ეროვნულ გამოცდებში“
„ჩვენ ალბათ ვერ ვხვდებით, რომ უკვე მომავლის სკოლაში ვართ...“
აქტივობა სასწავლო-შემეცნებითთან ერთად სახალისო და თავშესაქცევი აღმოჩნდა