მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მხარდამჭერი ცენტრის სამმართველოs უფლებამოსილებების სესახებ ინფორმაციას, საჯარო სამართლის იურიდიული პირის – საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურის დებულებაში ვკითხულობთ.
ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მხარდამჭერი ცენტრის უფლებამოსილებებს განეკუთვნება:
ა) ფსიქოსაგანმანათლებლო შეფასებისა და კონსულტირების მომსახურების გაწევა, რომლის ფარგლებშიც ხორციელდება პირის/მოსწავლის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების განსაზღვრა/იდენტიფიკაცია, განათლების საუკეთესო ფორმის შერჩევა და საგანმანათლებლო პროცესთან დაკავშირებული საკონსულტაციო მომსახურების გაწევა;
ბ) ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების მოსწავლეებისთვის, მათი მშობლების/კანონიერი წარმომადგენლებისთვის, ადმინისტრაციისთვის, მასწავლებლებისთვის და ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტებისთვის საკონსულტაციო მომსახურების გაწევა საკუთარი უფლებამოსილების ფარგლებში;
გ) ცენტრის უფლებამოსილების ფარგლებში მანდატურთათვის/უფლებამოსილი პირებისთვის, ფსიქოსოციალური მომსახურების სპეციალისტებისთვის, საგანმანათლებლო დაწესებულების ადმინისტრაციისათვის, მასწავლებლებისთვის, ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტებისთვის, მოსწავლეებისათვის, მათი მშობლებისთვის/კანონიერი წარმომადგენლებისთვის ინკლუზიურ და სპეციალურ განათლებასთან დაკავშირებულ საკითხებზე საგანმანათლებლო ტრენინგების და საინფორმაციო ხასიათის შეხვედრების ჩატარება;
დ) საჯარო სკოლების მიერ ინკლუზიურ განათლებასთან დაკავშირებული სპეციალისტების შერჩევის პროცესში მონაწილეობა საკუთარი უფლებამოსილების ფარგლებში;
ე) საკუთარი უფლებამოსილების ფარგლებში, პროფესიული ზედამხედველობის გაწევა საჯარო სკოლებში ინკლუზიური განათლების უზრუნველყოფის პროცესზე;
ვ) საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში, ფსიქოსოციალური მომსახურების სპეციალისტებისთვის კონსულტაციის გაწევა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე და შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მოსწავლეებთან დაკავშირებული მომსახურების უზრუნველყოფის საკითხებზე;
ზ) ცენტრის საქმიანობასთან დაკავშირებული ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მიმართულებით მეთოდოლოგიური რესურსის, ტრენინგ-მოდულებისა და კონცეფციების შემუშავება;
თ) სამინისტროს ტერიტორიულ ორგანოებში ან/და საჯარო სკოლებში დასაქმებული, ინკლუზიურ და სპეციალურ განათლებასთან დაკავშირებული სპეციალისტებისთვის პროფესიული მხარდაჭერის უზრუნველყოფა;
ი) სამსახურის სხვა სტრუქტურული ერთეულებიდან მიღებული ინფორმაციის შესაბამისი დამუშავება საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში;
კ) ჯამური – კვარტალური, წლიური ანალიზის და ანგარიშების წარმოება და ამ მიზნით სტრუქტურული ერთეულებიდან შესაბამისი ინფორმაციის გამოთხოვა;
ლ) ამ დებულებითა და სხვა ნორმატიული აქტებით გათვალისწინებული იმ ფუნქციების განხორციელება, რაც დაკავშირებულია სამსახურის მიზანთან.“.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
აბიტურიენტებს კვირას სამებაში დალოცავენ - საპატრიარქოს განცხადება
3 მთავარი ცვლილება ზოგადი განათლების კანონში - სიახლეები დირექტორებს, მასწავლებლებსა და მოსწავლეებს ეხება
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება
პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს