მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზურაბ გურჩიანის სახელობის მესტიის მუნიციპალიტეტის სოფელ ეცერის საჯარო სკოლაში 2024-2025 სასწავლო წელი საზეიმოდ დაიწყო.
საზაფხულო არდადეგებიდან დაბრუნებულმა მოსწავლეებმა სკოლის კარი დიდი ჟრიამულით შეაღეს, მათ ამაღლებულ განწყობასა და მოტივაციაზე კი დირექტორმა - ქეთევან გურჩიანმა და პედაგოგებმა იზრუნეს და მონატრებულ მოსწავლეებს დიდი ზარ-ზეიმით დახვდნენ.
საზაფხულო არდადეგებიდან დაბრუნებული მოსწავლეები სკოლაში დიდი სიხარულითა და სიყვარულით მიიღეს, სასწავლო პროცესის განახლება მიულოცეს და ცოდნის მწვერვალების დაპყრობა უსურვეს.
„გილოცავთ! ახალი სასწავლო წელი დაიწყო! განსაკუთრებულად ვულოცავთ პირველკლასელებს, პირველად რომ შემოაბიჯეს სკოლის კედლებში და ახალი სამყაროს შემეცნება დაიწყეს მზიანი გულებითა და ციმციმა თვალებით! წარმატებული და ბედნიერი გაგვეზარდეთ!“,- მიმართა სკოლის დირექტორმა ქეთევან გურჩიანმა მოსწავლეებს და ცოდნის ტაძარში საინტერესო საგანმანათლებლო თავგადასავალს შეჰპირდა.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საგნის პედაგოგებს, სკოლის დირექციასა და სპეციალისტებს ისგ-ს შემუშავების პრაქტიკულ ასპექტებს გააცნობენ - 11 სექტემბერი რეგისტრაციის ბოლო დღეა
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ჩემი დევიზი, როგორც ადამიანის და როგორც ხელმძღვანელის არის დიდთან დიდი იყო და პატარასთან პატარა“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი