მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
რუსლან წულაძის სახელობის ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვიანის საჯარო სკოლის მათემატიკისა და კომპიუტერული ტექნოლოგიების წამყვანი მასწავლებელი ეკა წულაძე მოსწავლეთა განვითარებაზე, მათ მოტივირებასა და ცოდნის გაღრმავებაზე აქტიურად ზრუნავს. ამ მიზნით კი, სხვადასხვა საინტერესო მიდგომასა და მეთოდს იყენებს.
მისი ხელმძღვანელობით, მოსწავლეებს არაერთი წარმატებისთვის მიუღწევიათ. ამჯერად, პედაგოგმა სტატია - „სასწავლო რესურსები მათემატიკაში, რომლებმაც მათემატიკის შესწავლა საინტერესო გამოცდილებად აქცია“ მოამზადა.
ის წერს, რომ სხვადასხვა რესურსი, მოსწავლეთა საჭიროებიდან გამომდინარე, შექმნა. მათმა სასწავლო პროცესში გამოყენებამ კი დადებითი შედეგი მოიტანა.
„მათემატიკის შესწავლისას ხშირია გამოწვევები, რომლებსაც მოსწავლეები აწყდებიან. საგაკვეთილო პროცესში ვიზუალური დამხმარე საშუალებებისა და პრაქტიკული მანიპულაციების ჩართვით, მოსწავლეებს შეუძლიათ უფრო ინტერაქტიული და შინაარსიანი გზით შეისწავლონ სხვადასხვა პრობლემური საკითხი“,- წერს მასწავლებელი.
იხილეთ სტატია
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ღვაწლმოსილი პედაგოგები მინისტრმა დააჯილდოვა - „ვზრუნავთ მასწავლებელთა შრომის დაფასებაზე“
სასკოლო სახელმძღვანელოების გამოყენების წესი მოსწავლეებისთვის და ვალდებულება, რომელიც სკოლებმა უნდა შეასრულონ
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მოსწავლეებთან შესახვედრად მასწავლებლები საგანგებოდ ემზადებოდნენ
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი