მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფელ ცხუნკურის N2 საჯარო სკოლაში 9 აპრილს პატრიოტული ღონისძიება მიეძღვნა.
სკოლაში გაიმართა ღონისძიება, სახელწოდებით - „საქართველოვ, შენ ვინ მოგცა შვილი დასაკარგავი“ და მასში მოსწავლეები აქტიურად ჩაერთნენ, არც ისე შორეულ წარსულში „იმოგზაურეს“ და სამშობლოსთვის თავდადებულ გმირებს თავისუფლებისთვის მადლობა გადაუხადეს.
აღსანიშნავია, რომ ღონისძიებას ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი დალი ხეცურიანი ხელმძღვანელობდა, რომელმაც ისაუბრა 9 აპრილის მნიშვნელობაზე, მხატვრულად წაიკითხა შ. ნიშნიანიძის ლექსი - „სიზმრად ვნახე თეთრი გედი“, ხოლო მე-8 კლასის მოსწავლეებმა ლექსებთან ერთად წაიკითხეს 9 აპრილს მონაწილეთა და დაზარალებულთა მოგონებები.
ღონისძიება დასრულდა სიმბოლური სიმღერით - „ვაჩუქოთ ერთმანეთს ტიტები“.
შეგახსენებთ, რომ 1989 წლის 9 აპრილს გამთენიისას თბილისში, რუსთაველის გამზირზე, საბჭოთა კავშირის სადამსჯელო ნაწილებმა მშვიდობიანი საპროტესტო აქცია დაარბიეს. შედეგად, დაიღუპა 21 ადამიანი, 2000-ამდე პირი კი მოიწამლა. ზუსტად 2 წლის შემდეგ, საქართველოს უზენაესმა საბჭომ, ზვიად გამსახურდიას მეთაურობით, საქართველოს დამოუკიდებლობის აქტი მიიღო. 9 აპრილი საქართველოს უახლეს ისტორიაში ტრაგედიისა და ამავდროულად, საქართველოს დამოუკიდებლობის აღდგენის დღედ ჩაეწერა.
იხილეთ ფოტო და ვიდეომასალა:
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
„სკოლის ექიმს ხელფასი 10%-ის მაგივრად, 20%-ით გავუზარდოთ“ - დეპუტატის ინიციატივას ფინანსთა მინისტრის მოადგილე პასუხობს
განათლებში ხელფასი 204 ლარით გაიზარდა - სტატისტიკის ეროვნულმა სამსახურმა გასული წლის მონაცემები გამოაქვეყნა
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მოსწავლეებმა ხალისითა და დიდი ინტერესეით დაათვალიერეს ისტორიული სიძველეები
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“